کد خبر: ۵۶۹۶۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
مدیرکل سابق دامپزشکی استان تهران در مراسم تودیع خود:
«دکتر ولی‌الله واعظی» افزود: من اعتقادی به تودیع ندارم چون شاگرد نظام و جمهوری اسلامی هستم. من در کنار شما هستم و به شما کمک می‌کنم ...
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی:‌ مدیر کل پیشین دامپزشکی استان تهران در مراسم تودیع خود که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد، با بیان اینکه من برای انجام ماموریت یک هفته‌ای به تهران آمده بودم و نه ماموریت ۱۹ ماهه، گفت: «در بدو ورود من به تهران، اداره کل درگیر یک بحران ملی شده بود و ریاست سازمان دامپزشکی با منش صادقانه، خوش‌نیت، پرتلاش، مهربان و با قدرت خود، افتخار خدمت‌گذاری در اداره کل را به من دادند.»

ماموریت یک هفته‌ای بنده ۱۹ ماه طول کشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، «دکتر ولی‌الله واعظی» افزود: بنده در کسوت بازرسی در خدمت ایشان بودم و بنا بود تنها یک هفته حضور داشته باشم، اما حمایت‌های شخص ایشان و مجموعه استان و به خصوص پرسنل زحمت‌کش اداره کل، باعث شد که ماموریت یک هفته‌ای بنده ۱۹ ماه طول کشید و اگر عمر خدمتی بنده تمام نشده بود، باز هم به ادامه خدمت مشغول می‌شدم.»

در اتاق من به روی مردم باز بود و در این مدت بالای ۷ هزار نفر وارد اتاق من شدند

واعظی با اشاره به اینکه در سال ۶۰ وارد سیستم دستگاه‌های دولتی شدم، تصریح کرد: «استان تهران به اندازه ۱۰ استان در حوزه دامپزشکی وظایف دارد. مدیرکل دامپزشکی استان در وهله اول باید شهامت داشته باشد و ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌ها را به نفع مردم خم کند، طوری که منجر به شکست نشود. من این کار را در تهران کردم. ویژگی دوم مدیر، صداقت در گفتار و عمل و مهربانی است، کمااینکه در اتاق من به روی مردم باز بود و در این مدت بالای ۷ هزار نفر وارد اتاق من شدند، چون به کارم ایمان داشتم.»

هر ۳ هفته یک‌بار و هر بار ۴۸ ساعت خانواده‌ام را می‌دیدم

وی با بیان اینکه خانواده من در کرمانشاه ساکن هستند، خاطرنشان کرد: «من هر ۳ هفته یک بار و هر بار ۴۸ ساعت آنها را می‌دیدم. هیچ‌گاه در ساعت اداری با خانواده تماس نمی‌گرفتم و در این مدت حتی یک ساعت هم گوشی من خاموش نشد.»

بیش از ۱۰ مرتبه به سازمان‌های نظارتی و دادگستری احضار شدم

واعظی یکی از معضلات استان تهران را بحث گوشت برشمرد و گفت: «این معضل با شهامت و حمایت ریاست سازمان حل شد. کمااینکه در استان سوء‌ مدیریت شده بود و ما برای حل آن تدبیر اندیشیدیم و خلاف هم نکردیم. در این مسیر نیز بالای ۱۰ مرتبه به سازمان‌های نظارتی و دادگستری احضار شدم. 

افرادی در حوزه ضایعات خام دامی میلیاردی هزینه کرده بودند

وی با بیان اینکه در استان تهران روزانه ۷۰۰ تن ضایعات خام دامی داریم، ادامه داد: «افرادی در این حوزه میلیاردی هزینه کرده بودند، اما من گفتم کار شما درست نیست و فشار زیادی هم روی من بود. قریب به هزار میلیارد تومان از درآمدهای غیرقانونی و سود نامشروع شرکت‌های خصوصی و فعال در بخش ریزمغذی‌ها را در شبکه مویرگی تزریق کردیم و به بخش تولید رساندیم که این یکی از افتخارات ما است.»

تهران تنها استان کشور بود که بودجه کامل از بخش عمرانی‌ گرفت

مدیرکل سابق دامپزشکی استان تهران اضافه کرد: «تهران تنها استان کشور بود که بودجه کامل از بخش عمرانی‌ گرفت. سال‌های قبل رتبه بیست‌ودوم را از لحاظ پرداخت و پاداش داشتیم اما سال گذشته مقام اول شدیم. همچنین سال گذشته ۲۰ نفر نیروی انسانی را جذب اداره کردیم، کاری که در کشور هیچ‌کس نتوانسته بود آن را انجام دهد.»

احساس می‌کنم عاقبت به خیر شدم

وی افزود: «من اعتقادی به تودیع ندارم چون شاگرد نظام و جمهوری اسلامی هستم. من در کنار شما هستم و به شما کمک می‌کنم. مسئولیت‌ها ماندگار نیست، بلکه عشق، علاقه و محبت ماندگار است. شما به من اعتماد کردید و من احساس می‌کنم که عاقبت به خیر شدم. در ۱۹ ماه به اندازه ۱۹ سال برای کشور کار کردم. دل هیچ کس را نشکستم و فقط تغییرات مدیریتی ایجاد کردم. در این مدت قریب به ۷۲ حکم زدم که این شهامت را کسی ندارد.»

تحت تاثیر باج‌خواهی عده‌ای قرار نگرفتم

واعظی در پایان با تاکید بر اینکه با بخش خصوصی و نظام دامپزشکی تعامل خوبی داشتیم، تصریح کرد: «اما تحت تاثیر باج‌خواهی عده‌ای قرار نگرفتم. در مجموع  بیش از ۲۵ درصد وظایف کشور و در بعضی حوزه‌ها ۱۰۰ درصد آنها در تهران عملیاتی می‌شود.»

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
14
2
سلام نور چشم دکتر واعظی
الهی همیشه زنده و پاینده باشی مدیری لایق ،مدبر،مهربان و کارآمد
الهی سایه ی شماهمیشه مستدام .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
13
3
خدا قوت
کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
14
2
آقای دکتر واعظی انسانِ بسیار شریف و باارزشی هستن. واقعا حیفِ که سیستم مدیریتی سازمان، چنین مدیر لایقی رو کنار بگذاره... انشالله شاهدِ ترقی و پیشرفت ایشان و ورودبه سازمان در پُستهای بالاتر باشیم.
سازمان دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
8
1
دکتر واعظی به کسی در برابر زیاده خواهان ایستادگی کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
5
1
حال آدم خوب میشه وقتی نظرات مثبت درمورد مدیران رو می بینه.بنده شناختی ندارم از ایشون اما امیدوارم همونطور که خیلی ها موافق عملکرد و منش انسانی آقای دکتر واعظی هستند باز هم از نظراتشون استفاده بشه خصوصا در نظام دامپزشکی برای کمک به پیشرفت بخش خصوصی.
شرکت دارویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
درود بر شرف دکتر واعظی
نظر شما
ادامه