کد خبر: ۵۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
پس از برگزاری 4 دوره این گردهمایی در شهرهای مشهد مقدس، ارومیه، اهواز و تبریز، بار دیگر دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران افتخار میزبانی آن را پس از 17 سال کسب کرد / سعی خواهد شد که تنها مقالات اصیل و مرتبط با حوزه علوم بالینی مورد پذیرش قرار گیرند...

حکیم مهر -  هفتمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی ایران توسط دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، 28 و 29 دی ماه سالجاری برگزار می‎شود.

ریاست ستاد برگزاری این گردهمایی بعهده دکتر پرویز تاجیک رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است و دبیری علمی و اجرایی گردهمایی را هم به ترتیب اساتید این دانشکده ، دکتر بلورچی و دکتر شریفی بعهده دارند.

گفتنی است هم اینک دکتر محمود بلورچی استاد مامایی و بیماریهای تولید مثل و رئیس بیمارستان آموزشی و پژوهشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در محمدشهر کرج و دکتر داود شریفی استاد جراحی و مدیر گروه آموزشی علوم درمانگاهی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است.

 

پیام رئیس ستاد برگزاری این گردهمایی بدین شرح است :

بدون شک، شاخه علوم بالینی دامپزشکی، گسترده‌ترین گرایش تخصصی و حرفه‌ای بوده و به‌همین دلیل، بیشترین سهم فعالیت‌های پژوهشی را به خود اختصاص داده است. کنگره‌های علوم بالینی محافلی مناسب برای تضارب آراء علمی و علمی- تجربی هستند که دوره اول و دوم آن در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد و پس از برگزاری 4 دوره در شهرهای مشهد مقدس، ارومیه، اهواز و تبریز، بار دیگر دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران افتخار میزبانی آن را پس از 17 سال کسب کرد. امید است کنگره‌‌ای با شکوه و در خور شأن دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار گردد.

پیشاپیش از حضور و مشارکت پرمهرتان قدردانی می‎نمایم.

به امید دیدار

دکتر پرویز تاجیک / استاد و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و ستاد برگزاری گردهمایی

 

پیام دبیر علمی این گردهمایی به شرح ذیل است :

به نام خدا

بسیار خرسندم که به عنوان دبیر کمیته علمی هفتمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی، مسئولیت هدایت روند علمی کنگره را عهده‎دار می‌باشم. به یاری خداوند منان و با بهره‎گیری از همکاران عزیزم که از دانشکده‎های دامپزشکی سراسری و آزاد سراسر کشور به عنوان عضو کمیته علمی انتخاب شده‎اند، مقالات ارسالی توسط همکاران ارجمند مورد ارزیابی دقیق علمی قرار خواهد گرفت و تلاش فراوان خواهد شد که مقالات ارزشمند در این گردهمایی ارائه شود. مقالات ارسالی در 8 محور زیر ارسال و ارائه خواهد شد :

بیماریهای داخلی دامهای بزرگ

مامایی، بیماریهای تولیدمثل و اورام پستان

جراحی و هوشبری

رادیولوژی و تکنیک‎های تصویری تشخیصی

بیماریهای داخلی دامهای کوچک

کلینیکال پاتولوژی

بیماریهای طیور

بیماریهای آبزیان

در این کنگره سعی خواهد شد که تنها مقالات اصیل و مرتبط با حوزه علوم بالینی مورد پذیرش قرار گیرند. امید آن است که کنگره‎ای از لحاظ علمی پربار در پیش رو داشته باشیم.

دکتر محمود بلورچی / استاد و رئیس بیمارستان آموزشی و پژوهشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دبیر علمی گردهمایی

 

پیام دبیر اجرایی این گردهمایی هم بدین شرح است :

به نام خدا

با استعانت از درگاه ایزد منان هفتمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی ایران در روزهای پایانی دی ماه جاری در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار خواهد گردید. این گردهمایی نخستین بار در آبان ماه سال 1371 با هدف مطرح شدن دستاوردهای جدید علمی و معضلات و مشکلات پیش رو در امر تشخیص و درمان بیماریهای دام، طیور و آبزیان به همت و ابتکار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد. با بهره‎گیری از تجارب نخستین گردهمایی، دومین گردهمایی نیز در آبان ماه 1373 در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد. متأسفانه به دلیل مشکلاتی، وقفه‎ای 8 ساله در برگزاری گردهمایی سوم رخ داد و در آبان ماه 1381، این گردهمایی توسط دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد و به دنبال آن گردهمایی چهارم در خرداد ماه 1384 توسط دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه، پنجمین گردهمایی در بهمن ماه 1386 در دانشکده دامپزشکی شهید چمران اهواز و گردهمایی ششم در مردادماه 1388 توسط دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد و اینک، روند اجرایی برگزاری گردهمایی هفتم آغاز شده است که امید است باهمکاری و همیاری دوستان محترم عضو کمیته اجرایی، کنگره‎ای منظم و باشکوه برگزار گردد. لازم می‎دانم اعلام نمایم دریافت مقالات تنها از طریق سامانه دریافت مقالات انجام خواهد گرفت. در سامانه دریافت مقالات، بخش‎های مختلف یک خلاصه مقالات بطور مجزا در نظر گرفته شده است. در ابتدا باید محور مقاله خود و در انتها نیز نوع ارائه (سخنرانی / پوستر) را مشخص بفرمایید. امید است میزبانان خوبی برای شما عزیزان در دی ماه جاری باشیم.

دکتر داود شریفی / استاد و مدیر گروه آموزشی علوم درمانگاهی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دبیر اجرایی گردهمایی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال خلاصه مقالات به نشانی http://www.7civc.com مراجعه نمایید.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
......... با این کنگره تون.توی سایت میزنین نتایج مقالاتو ا پونزدهم می دین اما الان بیست و سومه و هیچی به هیچی ....خب نمیتونین بگین کنسلش کنن
نظر شما
ادامه