کد خبر: ۵۷۱۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

طی مراسمی با حضور دکتر وهاب پیرانی، مدیر کل دامپزشکی استان ایلام و فرماندار شهرستان هلیلان معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هلیلان برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، در ابتدای این مراسم مدیر کل دامپزشکی استان هدف فعالیت های دامپزشکی را ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت مطلوب به اقشار مختلف مردم دانست و تاکید کرد اهمیت ، تنوع و گستره فعالیت های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می نماید که ما با بهره گیری از همه ظرفیت ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقاء بهداشت دام و فراورده های دامی و از این طریق در توسعه صنعت دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان استان و بهداشت عمومی جامعه گام های مؤثرتری  برداریم.

فرماندار شهرستان هلیلان نیز در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت نقش و جایگاه ویژه دامپزشکی در حفظ سرمایه های دامی کشور به خصوص ارتقاء سطح بهداشت عمومی و سلامت در جامعه برای مراد نوروزی سرپرست این شبکه به عنوان یک نیروی ارزشی و توانمند در استان آرزوی موفقیت نمود .
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
1
انتصاب آقای «مراد نوروزی» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تازه تأسیس هلیلان را صمیمانه تبریک گفته و برای این عزیز ارزوی توفیق خدمت بی منت به مردم را داریم.
علی
|
Germany
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
1
به جناب نوروز تبریک میگم، چ عجب یک آقا در دامپزشکی ایلام پست گرفتن
نظر شما
ادامه