کد خبر: ۵۷۲۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان درگز از حمله یک قلاده سگ در حین انجام عملیات واکسیناسیون به یکی از کارکنان این شبکه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان درگز، «دکتر حامد شمس» گفت: آقای «محمد روستا» از تکنیسین‌های با سابقه دامپزشکی درگز حین انجام مأموریت و عملیات واکسیناسیون با حمله یک قلاده سگ روبرو و مورد گزش قرار گرفت.

وی بیان کرد: هرچند تمام مسائل ایمنی برای پیشگیری از چنین رخدادهایی در نظر گرفته می‌شود اما به هرحال کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر همراه بوده و تنها چیزی که باعث می‌شود کارکنان دامپزشکی این گونه خطرها را به جان بخرند، حس خدمت صادقانه به مردم و عشایر استان است .

دکتر شمس با ابراز همدردی با همکار آسیب دیده و آرزوی سلامتی برای وی، به سختی کار دامپزشکی اشاره نمود و افزود: سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت در خط مقدم بیماری های مشترک بین انسان و دام قرار دارند .
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
0
بهتر نبود به جای عکس سگ ، عکس آن بنده خدا قرار می گرفت ؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
1
چرا در دامپزشکی از معرفی کارکنان غیر مسئول و قرار دادن عکس این سربازان گمنام سلامت خودداری می شود ؟
چرا هر هفته و یا هر ماه پیشکسوتان بدون پست و عنوان و شهرت در صفحه حکیم مهر معرفی نمی شوند ؟
البته مواظب باشید معرف آقازاده ها نشید
همکار متخصص داخلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
پس صاحب بی مسئولیت سگ کجا بود؟؟؟؟ عکس هم گویا آرشیوی و فتوشاپ شده (خصوصاً محلّ گاز گرفتن) به نظر می رسد. درود بر شرف و درستکاریت، ای همکار گمنام مرزنشین ما. دامپزشکی به چنین نیروهای متعهد و باپشتکار شدیداً نیازمند است. شایسته است از ایشان تقدیر شود. چون مثل خیلی جا ها، می توانست واکسن رو به دامدار بده که خودش بزنه و آمارش رو رد کنه، ولی این کار رو نکرد!!!!
نظر شما
ادامه