کد خبر: ۵۷۲۲۹

دستفروشان تخم مرغ در قزوین از سوی کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی جمع‌آوری شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر و با بیان اینکه دستفروشی فرآورده های خام دامی از جمله تخم مرغ ممنوع است، افزود: با انجام نظارتهای بهداشتی دامپزشکی توسط کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی قزوین، دست فروشان تخم مرغهای فاقد هویت در سطح این شهرستان جمع آوری شدند.

«دکتر مهدی جلوخانی» اظهار داشت: تخم مرغ های جمع آوری شده فاقد تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و مبدا تولید مشخص بوده و در شرایط غیر بهداشتی عرضه می شده است.

وی تصریح کرد: عرضه تخم مرغ باید از طریق شرکت های بسته بندی و یا واحدهای تولیدی تحت نظارت دامپزشکی و در شرایط بهداشتی صورت پذیرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از عموم مردم درخواست کرد در هنگام خرید فرآورده های خام دامی به شرایط ظاهری، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء فرآورده، توجه کرده و فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

جلوخانی در پایان از عموم مردم خواست تخلف های مرتبط به دامپزشکی را از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان قزوین گزارش کنند.

 
نظر شما
ادامه