کد خبر: ۵۷۲۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

اولین جلسه کمیته تخصصی آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال ۹۹ برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ اولین نشست کمیته تخصصی آزمایشگاه مرکزی این اداره کل به ریاست «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل و با حضور اعضا برگزار شد.

ابتدای این نشست دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان از زحمات رئیس و همکاران آزمایشگاه مرکزی در سال گذشته تشکر و قدردانی و تصریح کرد: تلاش های وافر و خدمات صادقانه کارشناسان آزمایشگاه مرکزی در عرصه های مختلف به ویژه سال های بروز آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شایسته تحسین است.

سپس دکتر محمد حق شناس رئیس آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان نیز ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی حوزه مدیریت، در ادامه گزارشی از 18 اقدام صورت گرفته شاخص در سال 98 و همچنین طرح ها وبرنامه های تدوین شده ودر دست اقدام ارائه نمود.

 وی در بخشی دیگر در خصوص معین کشوری بودن آزمایشگاه مرکزی این اداره کل و انجام عملیات های آزمایشگاهی بر روی نمونه های ارسالی از دیگر استان ها و برون سپاری های صورت گرفته به جهت رفاه حال مراجعان و حمایت از آزمایشگاه های بخش خصوصی استان مطالبی را بیان نمود.

رئیس ازمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان در پایان به برخی سختی های کار در محیط آزمایشگاه، مخاطرات موجود و کم کاستی ها اشاره کرد و حمایت بیشتر به جهت رفع پاره ای ازمشکلات آن ها را خواستار شد.

سپس هریک از مسئولین بخش های مختلف آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان آمار عملکرد مقایسه ای هر بخش در سال های 97 و 98  را ارائه کرده و برنامه ها و نقطه نظرات خویش به جهت ارتقا عملکردها در سال جاری را بیان نمودند.

در پایان این نشست دکتر موحدی ضمن جمع بندی موضوعات مطرح شده، بررسی مشکلات فنی و فیزیکی این آزمایشگاه توسط اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی را خواستار شد.

مدیرکل دامپزشکی استان بار دیگر بر برون سپاری نمونه های آزمایشگاهی در راستای تقویت بخش خصوصی دامپزشکی استان تاکید و حمایت از طرح و پروژه های تحقیقاتی ارائه شده توسط همکاران را خواستار شد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
نمی دانم چرا یاد قصه مردم شهر ترووا افتادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Philippines |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
نکنه اسب ترووا شمایید؟چه در سر دارید ؟ این اعتماد به نفس کاذب که خودتان را بهلول میدانید از کجا امده؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
دکتر جان ممنون
ولی دیگه خیلی خسته ایم .خسته
کاش خیلی زودتر از این ها به یادمان می افتادید.
نظر شما
ادامه