کد خبر: ۵۷۲۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سرایان (واقع در استان خراسان جنوبی) در محل فرمانداری، با فرماندار این شهرستان دیدار صمیمانه ای داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سرایان، در این دیدار «دکتر میلاد خالقی زاده» رئیس شبکه دامپزشکی از فرماندار شهرستان سرایان به دلیل نگاه ویژه به دامپزشکی تشکر نمود و ضمن ارائه گزارش از فعالیت های شبکه دامپزشکی در سال 98 به ارائه برنامه های پیش روی این شبکه در سال 1399 پرداخت.

خالقی زاده با اشاره به مشکلات پیش روی دامپزشکی شهرستان گفت: بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان سرایان نیازمند حضور فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در مقطع های مختلف است.

وی اضافه کرد : این شبکه با تسهیل شرایط برای فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی، آماده صدور پروانه درمانگاه روستایی و عشایری در مراکز بخش های آیسک و سه قلعه به متقاضیان واجد شرایط می باشد تا مشکلات حوزه درمان دام در این مناطق نیز مرتفع شود.

رسولی مقدم فرماندار شهرستان سرایان نیز ضمن عرض خسته نباشید به پرسنل دامپزشکی و تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شبکه دامپزشکی شهرستان خواست تا با بررسی شرایط، نسبت به کاهش مکاتبات و سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی به امور مراجعه کنندگان اقدام کنند.  

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
2
با توجه به شناخت کاملی که از وضعیت ایران و مسئولین و مقامات ایران دارم،مطمئن باشید اگر در ایران هستید مطلقا فرصت شغلی خوب یا هر چیزی که خوب باشه به صورت علنی و به این راحتی نخواهید شنید مگر اینکه امام زمان(ع)ظهور کرده باشه،شک نکنید.اگه این اصل رو به کار برید در زندگی در ایران یک قدم جلو هستید.یه شهری برای تاسیس مطب رفتم،نظام دامپزشکی اونقدر پول از من به بهانه های مختلف گرفت،حتی 5 سال بیشتر حق عضویت هم از من گرفتن،که پولی برای بیش از سه ماه اجاره خونه در منطقه پایین هم نداشتم و این شد حمایت دولت و سازمان نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی از دامپزشک.دامپزشکی خوندن،اشتباه بزرگی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
2
1
حالا کار هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
0
جمعیت دامیش رو هم 600راس میشه
ب صرفس ب نظرت
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بر اساس کدوم اطلاعات و از کدوم منبع این اطلاعات ور دارین میگین؟؟؟
600راس؟؟!!
230هزار دام سبک،7000 دام سنگین،5000 شتر اینا اطلاعاتی که اگه بخوای منبعش رو هم میگم بهت
نظر شما
ادامه