کد خبر: ۵۷۳۴۷

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان‌ در بازدید از بزرگترین کارخانه گروه صنایع غذایی نامی نو کشور در شهرستان برخوار گفت: همکاری دامپزشکی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در ارتقاي كيفيت و بهداشت محصولات تولیدی و سلامت عمومي در جامعه ایفا می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، «دکتر محمد کشتکار» در بازديد از بزرگترین کارخانه گروه غذایی نامی نو در ناحیه صنعتی کمشچه بخش حبیب آباد افزود: دامپزشكي با نظارت بر مراحل توليد، توزيع و عرضه فرآورده هاي خام دامي و با مستقر كردن كارشناسان خود به عنوان مسوولان فني در مجتمع هاي صنايع غذائی وابسته به دامپزشكي، موجبات افزايش اطمينان خاطر مردم در اين حوزه را فراهم مي كند.

وي اظهار كرد: با تامين سلامت و بهداشت دام و تضمين كيفيت فرآورده ‌هاي خام دامی، نقش اساسي دامپزشكي در اقتصاد ، سلامت و بهداشت عمومي مشخص مي ‌شود.

دکتر کشتکار تاكيد كرد: سرمايه گذاران صنعت دام و طيور مي توانند با توجه به ظرفيت بالاي دامپروري در شهرستان برخوار با احداث صنايع تکمیلی در حوزه مواد غذائی ، ارزش افزوده محصولات خود را بالا ببرند.

معاون سلامت اداره دامپزشکی استان افزود: براي تحقق اين هدف، اين اداره كل با تمام توان از سرمايه گذاران اين بخش حمايت مي كند.

لازم به ذکر است که مجموعه  نامی نو با بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل شاغل در خط تولید و توزیع محصولات مرتبط با صنایع تبدیلی فراورده های خام دامی ، یکی از مطرح ترین واحدهای تولیدی در این حوزه در سطح کشور بوده و در این خصوص از واحدهای نمونه شهرستان و استان محسوب می گردد.

دکتر کشتکار در ادامه از جانمایی و مراحل ساخت اولین مجموعه کشتارگاه غیر وابسته اختصاصی کشتار بلدرچين در سطح استان، که مراحل نهایی ساخت آن توسط بخش خصوصی در حوزه شهرستان برخوار در دست اقدام می باشد نیز بازدید نمود.

قابل ذکر است در این بازدید «دکتر وحیدرضا خامسی پور» رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان و «دکتر مجید فلسفی منش» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار وی را همراهی می نمودند.
 

 

 

نظر شما
ادامه