کد خبر: ۵۷۳۶۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:
«دکتر حمید زینالی» مدیرکل دامپزشکی استان قزوین نیز گفت: کل بودجه دریافتی سازمان دامپزشکی برای پیشگیری از بیماری‌ها ظرف ۵۰ سال گذشته، کمتر از خسارتی است که فقط در شیوع آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در سال ۹۶ به این صنعت وارد شد ...
 
 

حکیم مهر: «دکتر لطف‌ا... سیاهکالی مرادی» نماینده منتخب مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در اداره کل دامپزشکی استان قزوین، با «دکتر حمید زینالی» مدیرکل دامپزشکی استان قزوین و معاونین دامپزشکی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین روز پنج شنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه دکتر لطف ا... سیاهکالی مرادی با حضور در دفتر مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در جریان برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اداره کل دامپزشکی استان قزوین قرار گرفت.

دکتر حمید زینالی در این جلسه گفت: در راستای تامین امنیت غذایی و ایمنی غذایی هم میهنان در بخشی از کشور، نظارت بهداشتی بر تولید  10 درصد تخم مرغ کشور و 686 واحد مرغداری گوشتی وبیش از 100 هزار راس دام سنگین و... بر عهده دامپزشکی قزوین است که در کنار آن وظیفه نظارت بر مراکز کشتارگاهی، تولیدی، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی را بر عهده دارد.

دکتر زینالی در بخش دیگری از صحبتهایش اقدامات دامپزشکی را پیشگیرانه دانست و افزود: کل بودجه ای که سازمان دامپزشکی برای پیشگیری از بیماریها ظرف 50 سال گذشته دریافت کرده است، کمتر از خسارتی است که فقط در شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سال 96 به این صنعت وارد شد و خواستار تخصیص بخشی از بودجه سلامت به دامپزشکی شد.

دکتر لطف ا... سیاهکالی مرادی  منتخب مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز دامپزشکی را یک دستگاه سلامت محور دانست و تصریح کرد: متاسفانه مدیریت اقدام پیشگیرانه در کشور مغفول واقع شده و همواره پس از وقوع یک حادثه به دنبال درمان آن هستیم که قطعا هزینه بیشتری بر کشور و مردم تحمیل خواهد شد.

دکتر سیاهکالی در بخش دیگری از صحبتهایش ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه دامپزشکی استان قزوین گفت: اینکه یک دستگاه سلامت محور بهره ای از بودجه سلامت کشور نداشته باشد فاجعه بار است و ادامه داد، متاسفانه پتانسیلهای بالقوه قزوین در کشور مطرح نشده و می بایست برای شناساندن آن اقدامات شایسته ای در خور استان صورت بگیرد.

نماینده منتخب مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در پایان بر نقش کلیدی رسانه به عنوان یک ابزار مدیریتی تاکید کرد و افزود: امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت رسانه، در شناساندن خدمات دامپزشکی به جامعه بیش از پیش موفق باشید.

 
 
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
3
6
در یک دستگاه بهداشت محور شایسته نیست که 14 نفر در اتاقی 24 متری تجمع بیابند و فقط یک نفر ماسک زده باشد و فقط یک نفر دستکش به دست نموده باشد البته منکر عملکرد مناسبشان در ارایه خدمات تخصصی ضدعفونی به بیمارستانهای قزوین در اوج کرونا نیستیم ولی شایسته بود در خصوص تجهیزات حفاظت فردی دقت لازم را به عمل می آوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Philippines |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
ظاهر بینی ، قضاوت آبکی و شتابزده و ایراد گیری از ویژگیهای بارز بعضی از دوستانمون هست...اقا نظرت درباره متن و(( اصل ))مطلب چی بود؟ کلا پرتااااابی از موضوع ها؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
عدم رعايت قوانين بهداشتي مصرح در دستورالعمل هاي وزارت بهداشت رو بهش نميگن قضاوت و ايرادگيري بهش ميگن عدم عمل به مقررات اين عدم رعايت مقررات يه وقت از طرف من پرتاب هست كه زياد مهم نيست و به چشم كسي نمياد يه وقت از طرف مسئولين دستگاههاي متولي بهداشت و نمايندگان مجلس هست كه موجبات تساهل و تسامح رو از سوي قشر كمتر اگاه جامعه فراهم ميكند شما اول اين موضوع رو كه مشخص كني و سعي نكني وقتي كسي ارشاد و راهنمايي بهداشتي كرد پرتاب و متخصص به حسابش نياري اونوقت كه خشمت خوابيد بيا در مورد بقيه مطالبئ خواندني برات زياد دارم بگم

مگه ماسك زدن باطني هم داريم كه منو متهم به ظاهر بيني كردي حاجي جون

پرتاب بودن اين دوستمون به قول حضرتعالي نم
ناشناس
| Mauritius |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
جواب اين بابا رو بايد خيلي موجه و خوب ميداديد مثلا اينطوري : بله مورد اشاره شما صحيح است ما ميدانستيم ولي چون همه عزيزان از بزرگان و پيشكسوتان بودند نتوانستيم بهشان گوشزد كنيم همين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
3
0
قبل از ورود هیچکسی حتی تب برای هر نوع بیماری پاتوزنی نداشته است1
تب سنجی شده بود برادر بزگوار متخصص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
كمي مطالعه كني بد نيست خيلي وقته كه داشتن يا نداشتن تب ملاك قضاوت در محيط هاي عمومي و اداري نيست و رعايت تجهيز به ماسك و دستكش جزو الزامات است آنهم در محيط هاي سربسته كوچك و پر ازدحام حالا من متخصص باشم يا رفتگر فرقي به حال تو نخواهد كرد
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
بهداشت و سلامت احاد مردم و تک تک افراد این مرزو بوم و کشور چه با منشادام و چه با متشا انسان در کشور ایران بازیچه و قربانی دستگاهها و سازمان ها و شرکت های دیگر شده است.ای کاش حاکمیت و حکومت و قوای سه گانه و همه دست اندرکاران کشوری و منطقه ای و استانی ضرورت و ارزش و اهمیت حوزه بهداشت و سلامت دام و مواد خوراکی و غذایی و به تبع ان بهداشت و سلامت انسان که حاصل و مرهون زحمات و تلاش های دامپزشکان عزیز است را ادراک می نمودند.سلامت غذایی و بهداشت جامعه و کشورحلقه مفقوده است و مجریان ک متولیان و دستگاههای عریض و طویل دولتی و خصوصی به ان توجهی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
ظار سواد شما کمتر از این حرفه هست
تشخیص قطعی هم با تشحیص مولکولی که هزینه بر و انجام نشدنی است
در کل دنیا پروتکل با تب سنجی است متخصص عزیز
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
چه زیباست و مفرح بخش است و یاد غزل بسیار زیبای سیف فرغانی می اندازد
در باغِ دولتِ دگران بود مدّتی این گُل، ز گُلسِتانِ شما نیز بگذرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
دامپزشکی ودامپزشک بفناست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بودجه بهداشت و سلامت رو ول کن.نگران حقوقتون باشید که به موقع دریافت کنید با این وضعی که پیش اومده .....................!!! بودجه .............. و این قبیل مصارف،بودجه ای برای کارهای بهسازی و عمران و استخدام و غیره نمی مونه که!!
نظر شما
ادامه