کد خبر: ۵۷۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: یکی از نیازهای اساسی دامداران شهرستان قلعه گنج موضوع دسترسی آسان و سریع آنها به خدمات درمانی مناسب وبا کیفیت می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، «دکتر علی احمدی» مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان در بازدید از اداره دامپزشکی شهرستان قلعه گنج، از نزدیک به بررسی نحوه ی فعالیت این اداره در حوزه های مختلف پرداخت.

دکتر احمدی، نکات و موارد لازم را به همکاران خود در شهرستان قلعه گنج جهت هر چه بهتر انجام شدن فعالیت ها یادآور شد. سپس با حضور فرماندار شهرستان قلعه گنج ،رییس اداره دامپزشکی قلعه گنج و جمعی از دامپزشکان بخش خصوصی داروخانه دامپزشکی در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه تامین غذای سالم از نظر اجتماعی و اقتصادی در درجه اول اهمیت استراتژیک قرار دارد، می‌توان گفت تامین مواد غذایی سالم و بهداشت انسان وظیفه اصلی دامپزشک است. داروخانه‌های دامپزشکی قطب و مرکز تخصصی داروی دام‌ها است که به صورت تخصصی دسترسی دامداران را به داروها امکان پذیر می‌سازد. با توجه به اینکه شغل بسیاری از مردم شهرستان قلعه گنج دامداری است، حضور داروخانه‌های دامپزشکی به ویژه در مناطق محروم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: داروخانه‌های دامپزشکی در واقع پل ارتباطی بین دامداران و داروی مورد نیاز برای دام است که با وجود افراد متخصص در آن‌ها، این دارو با اطمینان بیشتری به دست دامداران می‌رسد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هومن
|
Philippines
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
1
حتما نورچشمی بوده که فرماندار و مدیر کل رفتن افتتاح داروخونه اش!
علی برکت الله
نظر شما
ادامه