کد خبر: ۵۷۴۲۴

«دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتصاب «دکتر علی صفر ماکنعلی» به سمت رئیس سازمان دامپزشکی کشور را به وی تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالي

جناب آقای دکتر علی صفر ماکنعلی

سلام علیکم؛

بهره‌مند شدن از توفیق خدمتگزاری در سنگر «ریاست سازمان دامپزشکی کشور» را خدمت جنابعالی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

با شناختی که از دیدگاه‌ها و سوابق عملکرد جنابعالی به خصوص تجربه مسئولیت معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، مشاور بین‌المللی سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (FAO) و نماینده وزارت جهاد کشاورزی در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی وجود دارد، انتظار می‌رود شاهد اعتلای بیش از پیش حرفه دامپزشکی با توسعه تعامل و همدلی اعضای این خانواده در بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی باشیم.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین تشکل‌ مردم نهاد در حوزه دامپزشکی همواره در جستجوی همراهی با سازمان دامپزشکی کشور در تحقق اهداف عالیه دامپزشکی، اقتصاد سلامت محور و در نهایت توسعه کشور در حوزه سلامت و بهداشت عمومی بوده است.

اینجانب به همراه تمامی ارکان ستادی و استانی سازمان نظام دامپزشکی و پشتوانه بیش از ۴۰ هزار عضو این سازمان در سراسر کشور بر خود وظیفه می‌دانیم همچنان حرکت در مسیر تعامل و هم‌گرایی با سازمان محترم دامپزشکی کشور در پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های پیش‌بینی شده در حوزه بهداشت و سلامت کشور را در اولویت قرار دهیم.

از درگاه ایزد منان دوام توفیق و موفقیت روز افزون برای جنابعالی مسألت می‌نمایم.

دکتر محمد رضا صفری

رئیس سازمان

 
نظر شما
ادامه