کد خبر: ۵۷۴۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
نماینده منتخب بروجرد در مجلس شورای اسلامی:
«دکتر فاطمه مقصودی» نماینده منتخب شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرکل دامپزشکی استان لرستان با وی دیدار و گفتگو کرد ...

حکیم مهر: «دکتر فاطمه مقصودی» نماینده منتخب شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرکل دامپزشکی استان لرستان با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر مقصودی» نماینده منتخب شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی و همراهان در دیداری حضوری با مدیرکل دامپزشکی استان لرستان پیرامون مسائل و مشکلات در حوزه کاری دامپزشکی بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار ضمن بحث و بررسی در خصوص شرح وظایف سازمان دامپزشکی کشور و حوزه فعالیتهای این بخش مباحث مختلف مرتبط با انتظارات جامعه دامپزشکان از مسئولین کشوری در بحث تامین بودجه و اعتبارات، حق و حقوق کارکنان و همچنین مسائل و مشکلات مرتبط با این حرفه عنوان گردید.

در این دیدار «دکتر زینب محمدخانی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان با ابراز خرسندی از حضور نماینده منتخب شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی، به بیان پتانسیلها و ظرفیت های موجود در دامپزشکی استان و بالاخص دامپزشکی شهرستان بروجرد پرداخت و از وی درخواست تعامل و همفکری با مجموعه دامپزشکی در راستای پیشبرد اهداف و خدمات رسانی بهتر به بهره برداران در این حوزه نمود.

نماینده منتخب شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته دامپزشکی استان لرستان در راستای خدمات رسانی به بهره برداران، دامپزشکان را به عنوان قشر زحمتکش و پرعاطفه جامعه فعلی قلمداد نمود که در جهت نیل به اهدافشان نیاز به مساعدت دارند، لذا وی در همین راستا قول مساعدت و همکاری با مدیرکل و مجموعه دامپزشکی لرستان را عنوان نمود.

در پایان این دیدار مقرر گردید ضمن تعامل و همفکری دوطرفه و بازدید های میدانی با حضور دکتر مقصودی از مراکز تحت نظارت دامپزشکی در شهرستان بروجرد بازدید بعمل آید.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
میم.سین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
5
3
از ما مرررردها که بخاری بلند نشد ،مگر زنان شیردل این صنف غیرتی کرده و کاری برای این صنف غریب و مظلوم بکنند. دست حق نگه دارتان.
دغدغه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
3
بازدید میدانی تو این شرایط کرونایی و شرایط ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
4
1
هزاران درود و سلام به همه خانم های دامپزشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
5
خانم مقصودی اجازه بدین به مجلس راه پیدا کنین بعد دنبال مدیران باشید ................. راه مجلس را با ادارات استان اشتباه و مسیر را کج نکنید یادتان باشد برای یک رای چقد دست و پا زدید ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
1
دکتر سلیمانی محمدی خداقوت.
نظر شما
ادامه