کد خبر: ۵۷۴۲۹

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گچساران به انتشار اخباری در خصوص وجود مرغ های تاریخ مصرف گذشته در شهرستان واکنش نشان داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر امید افشاری نژاد»، رئیس اداره دامپرشکی شهرستان گچساران در واکنش به مطلبی در خصوص وجود مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار این شهرستان گفت: واحد فرآورده های خام دامی به طور روزانه و مستمر بازار را رصد و چک می کنند.

دکتر افشاری نژاد بیان کرد: با وجود اینکه کمبود نیرو و امکانات هم داریم ،اما سطح بازار را در شرایط کرونایی به طور 24 ساعته رصد می کنیم که اگر گوشت یا مرغ فاسد، غیربهداشتی و یا تاریخ مصرف گذشته وجود داشته باشد جمع آوری و معدوم کرده ایم.

 وی در ادامه تصریح کرد: در این خصوص هم گزارشات مردمی بسیاری وجود دارد و هر گزارش مردمی هم به ما رسیده پیگیری شده است  که در صورت صحت موضوع موارد را جمع آوری ونیز معدوم کرده ایم.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گچساران در ادامه افزود: بنابراین گزارشات این موضوعات هم موجود است، اگرچه هر روز بازرسی از سطح بازار را داریم و هر روز این کار را تکرار می کنیم.

 وی در پایان گفت: البته این موضوع نمی تواند به عنوان یک بحران و معضل مطرح باشد چرا که این کار یک اقدام روتین و روزانه ما در دامپزشکی شهرستان است.

 

نظر شما
ادامه