کد خبر: ۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
دومین نمایشگاه بین المللی غذای "حلال" از تاریخ 30 آبان الی 3 آذر ماه 88 به همت ستاد نمایشگاه حلال و با همکاری باشگاه صنایع غذایی آریا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد...
halllal

دومین نمایشگاه بین المللی غذای "حلال" از تاریخ 30 آبان الی 3 آذر ماه 88 به همت ستاد نمایشگاه حلال و با همکاری باشگاه صنایع غذایی آریا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

"مهندس "امیر سامان اسکندری" مدیر اجرایی برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی حلال تهران  درباره برگزار این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با همکاری باشگاه صنایع غذایی آریا، سازمان توسعه تجارت ایران، شهرداری تهران، وزارت جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت و انجمن های صنفی ایران، فراکسیون صنایع غذایی مجلس شورای اسلامی و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نظیر هند، پاکستان، مالزی، کرواسی، برزیل، هلند، تایلند و کشورهای دیگر برگزار می گردد.

مدیر اجرایی این نمایشگاه گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بازار مشترک اسلامی و معرفی بیشتر محصولات غذایی حلال در داخل کشور می باشد.

وی پیرامون اهمیت نشان حلال در جهان گفت: اکنون در بسیاری از کشورهای اروپایی از نشان حلال به عنوان یک استاندارد مهم کیفیت نگاه می شود و کالاهای دارای این نشان در نزد مصرف کنندگان اروپایی از استقبال بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: متاسفانه به علت عدم اطلاع رسانی ضعیف درباره نشان حلال هنوز مردم کشور ما اطلاع دقیق و جامعی پیرامون نشان حلال ندارند که با برگزاری این گونه نمایشگاه ها امیدواریم که گام مثبتی در این جهت برداشته شود.

 

برچسب ها: نمایشگاه، حلال،
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی رسولی
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۳
0
0
پر واضح است که برای مردم کشور ما (ایران) این نشان (حلال) اهمیت چندانی نداشته باشد بخاطر اینکه اینجا ایران و یک کشور مسلمان و به تمام معنی اسلامی است و محصولات غذایی حلال در بازار مسلمانان عرضه می شود. اما با خارج شدن از کشور این موضوع کاملا حایز اهمیت می شود و باید دربدر دنبال مواد غذایی حلال گشت.
نظر شما
ادامه