کد خبر: ۵۷۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - در پی اعلام فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر برخورد با گردانندگان سگ در معابر عمومی، دکتر سید جاوید آل داود رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از حیوانات نامه‎ای خطاب به سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی نوشت.

وی در نامه خود با تأکید بر لزوم پایبندی به قانون به طرح مجلس شورای اسلامی برای برخورد با حیوانات مضر و نجس‌‎العین اشاره کرده و یادآوری نموده که این طرح ، خام بوده و هیچ کدام از مراحل قانونی تصویب خود را نگذرانده است و لذا نباید مبنای عملکرد پلیس باشد.

دکتر آل داود همچنین در پایان نامه خود بر ضرورت فراهم کردن زمینه مراجعه صاحبان حیوانات خانگی به کلینیک های دامپزشکی برای انجام واکسیناسیون و مراقبت های بهداشتی تأکید نموده است.

نکته قابل تأمل در این نامه آن است که دکتر آل داود به رغم قیاسی مع الفارق نسبت به آلودگی کفش انسان با موضوع نجاست سگ، پس از مدتها این بار از موضع قبلی خود قدری فاصله گرفته و در حالی که تاکنون به صراحت و البته به اشتباه از عدم نجاست سگ دفاع می‎کرد این بار این موضوع را به زعم خود با شک همراه دانسته و تأکید کرده که این امر باید به متخصصین واگذار شود.

گفتنی است روزنامه روزگار که دوشنبه 19 اردیبهشت ماه سالجاری این نامه را منتشر نموده بخشی از نامه دکتر آل داود درباره نجاست سگ و نیز عبارتی درباره حفاظت توسط سگ‌ها را سانسور نموده است.

متن کامل این نامه را با کلیک از اینجا مطالعه نمایید.

متن نامه در روزنامه روزگار را هم با کلیک از اینجا مشاهده نمایید.

 

خبر مرتبط :

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خبرنگار
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
0
0
آقاي دكتر آل داوود توجه داشته باشند بر اساس قانون با امضاي چند تن از نمايندگان محتر م مجلس ميتوان هر طرحي را به هيئت رئيسه مجلس ارائه داد لذا بيان اينكه طرح در جايي مصوب نشده وجاهت قانوني نداشته و ارائه هرگونه طرح از حقوق قانوني نمايندگان است . كه البته تا قانون شدن راه درازي در پيش رو دارد. لذا ايراد شما از اين ناحيه بي مورد است .
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
بحث سگ نکنید بحث ............... بکنید که هر روز ...................... میشوند
نظر شما
ادامه