کد خبر: ۵۷۵۹۹

نماینده منتخب 5 شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرکل دامپزشکی و همراهان، دامپزشکی را در خط مقدم تحقق شعار جهش تولید دانست و نقش آن را در حفظ و ارتقای سلامت و امنیت غذایی بااهمیت برشمرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «محمد وحیدی» در دیدار مدیرکل دامپزشکی این استان که در آستانه آغاز به کار مجلس یازدهم انجام شد، با اشاره به گستردگی فعالیت های دامپزشکی و از طرفی، انتخاب شعار جهش تولید به عنوان شعار راهبردی سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم، با کمک یکدیگر کاری کنیم که مزه جهش تولید را از خود تولید کننده گرفته تا مصرف کننده، همگان بچشند و در این راستا به طور حتم، دامپزشکی و شاغلان در این حرفه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

وی هم چنین نقش دامپزشکی را برای تحقق سلامت و امنیت غذایی، بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد و بر ارتقای جایگاه این حرفه و حمایت های قانونی بیشتر برای دستیابی به اهداف و نقش آفرینی موثرتر در شکل گیری جامعه ای توسعه یافته در همه ابعاد آن تاکید داشت.

«دکتر سید محمدمهدی احمدی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی نیز راهیابی این نماینده به مجلس را تبریک گفت و توضیحات مختصری در خصوص شرح وظایف و سختی کار دامپزشکی ارائه کرد و مساعدت و حمایت قانونی بیشتر از این حرفه تخصصی را خواستار شد.
 


 
نظر شما
ادامه