کد خبر: ۵۷۶۱۳

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به وجود حدود ۸۰۰ واحد عرضه مرغ زنده در شهر کرمانشاه گفت: در ایام کرونا ۶۰۰ واحد عرضه پلمب شده اما باز هم رضایت‌بخش نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر امید حاج‌محمدی» با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی در مراکز عرضه فراورده‌های گوشتی اظهار داشت: خطوط کشتار روزانه دو بار ضدعفونی می‌شوند و خودروهای حمل و پیش‌سردها نیز به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه سه کشتارگاه صنعتی دام، 6 کشتارگاه صنعتی طیور و 10 کشتارگاه سنتی دام وجود دارد عنوان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در میادین دام نیز تعریف شده و کارشناسان در آنجا حضور دارند.

حاج‌محمدی با اشاره به اینکه 600 واحد عرضه مرغ زنده در ایام کرونا در استان کرمانشاه پلمب شد گفت: همچنین با 200 واحد عرضه دام که به صورت سیار فعالیت می‌کردند برخورد قضایی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها غیر از کرمانشاه با عرضه مرغ زنده به خوبی برخورد شده است افزود: در شهر کرمانشاه 800 واحد عرضه مرغ زنده وجود دارد و با وجود اکیپ‌های مشترک اما باید تمام مسئولان به وظایف قانونی خود در زمان مناسب عمل کنند که این معضل رفع شود.

وی با بیان اینکه مراکز سیار عرضه دام نیز در شهر کرمانشاه بسیار مشاهده می‌شود گفت: هیچ نظارت شرعی و بهداشتی روی این واحدها وجود ندارد و مردم باید از مراجعه به این مراکز خودداری کنند.

 
نظر شما
ادامه