کد خبر: ۵۷۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان یزد با تأکید بر اصل اطلاع رسانی، آگاهی مردم از خدمات دامپزشکی را در پیشگیری از بروز بیماری ها مهم دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، «دکتر علی فاتحی نیا» در این دیدار گفت: در دولت تدبیر و امید تنها با آگاه سازی مردم از خدمات مورد ارائه توسط ارگان های خدمت رسان به مردم است که می توان به ایجاد امید و تقویت روحیه در شهروندان دست یافت.

این مقام مسئول، با اشاره به وجود بیش از 800 نوع بیماری مشترک بین انسان و دام، حرفه دامپزشکی را جزو مشاغل سخت عنوان نمود و تصریح کرد: حوزه نظارت دامپزشکی از مزرعه تا سفره می باشد که این حجم گسترده نظارت، نیاز به توجه مسئولین و تأمین هزینه و اعتبار مورد نیاز در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و حفظ سلامت شهروندان دارد.

فاتحی نیا در ادامه گفت: پیشگیری دامنه بسیار گسترده ای دارد و تولید مواد غذایی، حمل ونقل ، فراوری آن در کارخانه، کشتارگاه دام و طیور و همه این موارد را شامل می شود.

وی با اشاره به آنکه صنعت طیور بعد از نفت بیشترین میزان نقدینگی را به خود اختصاص داده است، گفت: اطلاع رسانی به مرغداران به منظور پیشگیری از بیماری های طیور، به ویژه آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و پیشگیری از سرایت آن به انسان همواره در دستور کار دامپزشکی بوده است و باید تلاش برای آگاهی بیشتر این عزیزان صورت گیرد.

گفتنی است در ادامه این نشست، «علی صالحی» مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان آنکه روابط عمومی در خدمت مدیران است، تصریح کرد: هنر روابط عمومی معرفی درون سیستمی و برون سیستمی ادارات است و ما در راستای نیل به این مهم تمام تلاش خود را بکار گرفته و در رسیدن به آن می کوشیم.

صالحی در پایان گفت: آماده هرگونه همکاری با اداره کل دامپزشکی استان در راستای اطلاع رسانی به شهروندان هستیم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
سلام ،خدمت حکیم‌مهر عزیز ،ممنونیم از شما.دراین بحث فرمودند دامپزشکی جز مشاغل سخته است ،این همه قبول داریم ،،ولی سوال ما دامپزشکان اینه ،پس چرا،حق وحقوق ما از یک‌معلم کمتره؟لطف کنید پاسخ من را بدهید؟ ممنون وتشکر
نظر شما
ادامه