کد خبر: ۵۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی گفت: تلاش می‌کنیم ظرف امسال و سال آینده مسائل مربوط به نمونه‌برداری‌های آبزیان در سطح کشور انجام شود و در این زمینه خودکفا شویم.

دکتر سید‌محسن دستوردر آیین تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: جایگاه دامپزشکی در عرضه فرآورده آبزیان و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده به ویژه در زمینه صادرات جایگاه مناسبی است‌.
وی تصریح کرد: با همت سازمان دامپزشکی صادرات آبزیان توانسته است جایگاه واقعی خود را در بازارهای جهانی پیدا کند و تضمینی برای سلامتی این محصولات داشته باشد.
دستور عنوان داشت: سال گذشته به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که موفق شدیم اعتماد مشتریان خارجی را در بحث آبزیان جلب کنیم و این روند همچنان ادامه دارد‌.
رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به عملکرد موفق دامپزشکی استان بوشهر بیان داشت: با وجود اینکه سال گذشته اکثر استان‌های کشور با بیماری لکه سفید مواجه بودند، از این بیماری در استان بوشهر خبری نبود.
وی ادامه داد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این حوزه در استان بوشهر باید تلاش ما این باشد که سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغال در این حوزه ادامه یابد.


استاندار بوشهر نیز در این آیین با اشاره به قابلیت‌های چشمگیر استان بوشهر در عرصه‌های مختلف گفت: برای رسیدن استان بوشهر به جایگاه واقعی خود در عرصه توسعه و موفقیت به تلاشی جهادگونه و کاری مضاعف نیاز است.
محمدحسین جهانبخش افزود: در همین راستا کارگروه ساماندهی کشاورزی به ویژه در بخش میگو که در سفر سوم رئیس جمهوری به استان تصویب شده بود، با نگاه کلان تشکیل شد و به زودی دومین جلسه آن نیز برگزار می‌شود.
وی از برگزاری همایش بین‌المللی توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان بوشهر در پایان امسال خبر داد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه بخش خصوصی در استان بوشهر هستیم، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بوشهری برای سرمایه‌گذاری در این استان تمایل کمی دارند و این مسئله باید با تدبیر مسئولان اصلاح شود.
جهانبخش خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از امن‌ترین و سالم‌ترین استان‌ها برای سرمایه‌گذاری در همه حوزه‌ها است و باید از این فرصت فراهم شده به بهترین شکل استفاده کنیم.


در این آیین با تقدیر از خدمات دکتر علی‌اصغر شریفی که هم اینک به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی خراسان شمالی منصوب شده، دکتر بحرانی که معاونت اداری - پشتیبانی و فنی اداره کل دامپزشکی بوشهر را در کارنامه دارد به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان بوشهر معرفی شد.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hamid
|
-
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۴
0
0
این یکی از بهترین انتخابهای دکتر دستور بود
نظر شما
ادامه