کد خبر: ۵۷۸۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

مسئول گروه جهادی دامپزشکی قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بیشتر دام‌های منطقه غیزانیه از نظر کمبود‌ مواد معدنی در اثر مشکلات تغذیه‌ای و کمبود آب رنج می‌بردند و از این رو، بیماری تب برفکی در این منطقه شایع است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دانشجو، «محمدجواد چراغی‌پور»، مسئول گروه جهادی دامپزشکی قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: چهاردهمین اردوی جهادی دامپزشکی قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در غیزانیه برگزار شد.

چراغی‌پور اضافه کرد: بیشتر دام‌های منطقه غیزانیه از نظر کمبود‌ مواد معدنی در اثر مشکلات تغذیه‌ای و کمبود آب رنج می‌بردند و از این رو، بیماری تب برفکی در این منطقه شایع است.

مسئول گروه جهادی دامپزشکی قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ابراز کرد: از سازمان دامپزشکی جهت انجام اقدامات لازم برای مقابله با بیماری تب برفکی در این منطقه انتظار همکاری می‌رود که البته به سمع و نظر مسئولین مربوطه جهت اقدامات لازم رساندیم و آنان نیز قول همکاری دادند.

وی بیان کرد: در گرمای حدود ۵۰ درجه به همت جهادگران حاضر در این گروه، آموزش‌های لازم به دامداران صورت گرفت و درمان دام‌های بیمار روستای نزهه بخش غیزانیه انجام شد.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
2
قول همکاری دادن ؟!!! ... وظیفه شونه اول باید اونها بیماری رو بررسی تشخیص و برای کنترل اقدام کنن .................
پاسخ ها
واکسیناتور البرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
حالا 4 تا دانشجوی بدون مدرک خواستند خودشون را مطرح کنند و معروف شما جدی نگیرید ، خود دامپزشکی کارش را تو کشور خوب انجام میده بخصوص همچین مردمی که حقشون را با جاده بستن می گیرند.
اگه این گروه دانشجویی راست میگن با اکیپ های واکسیناسیون برای واکسیناسیون کمک بروند
کامران شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
4
سلام. عکس مناسبی برای این خبر انتخاب نشده است. اسب به تب برفکی مبتلا نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
مطالعه اخبار این سایت توسط دکتر شریفی استاد فرهیخته و دلسوز دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردسی مشهد برای مخاطبین و مسئولین مایه افتخار و مباحات است
کاش سازمان دامپزشکی عرضه بهره گیری از توان و تعهد علمی امثال ایشون را در دوره جدید مدیریتی پیدا کند
نظر شما
ادامه