کد خبر: ۵۷۸۷۷
 

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان بعدازظهر روز دوشنبه 19 خرداد 99 در یک بازدید سر زده از داروخانه های دامپزشکی مریوان مقدار 100 شیشه داروی دامی قاچاق را کشف و ضبط کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی استان کردستان روز دوشنبه 19 خرداد 99 در یک بازدید سر زده به شهرستان مریوان عزیمت نمود و مراکز بخش خصوصی دامپزشکی و از جمله داروخانه های دامپزشکی را مورد بازدید قرار داد که در بازرسی از یک داروخانه دامپزشکی، مقدار 100 شیشه داروی دامی قاچاق را کشف و ضبط نمود و پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

گفتنی است اداره کل دامپزشکی استان کردستان در اجرای طرح رصد و پایش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک با برنامه ریزی منظم و مستمر، نظارت بر مراکز نگهداری، توزیع و عرضه داروهای دام و طیور را در اولویت قرار داده و با احتساب این محموله، ظرف چند ماه اخیر این چندمین کشفیات حوزه داروی دامی قاچاق می باشد.

اداره کل دامپزشکی استان کردستان از هم استانی های عزیز درخواست می نماید در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و یا طرح شکایات در این رابطه را از طریق تماس با سامانه پیغام گیر شبانه روزی 1512  مطرح فرمایند.

 

نظر شما
ادامه