کد خبر: ۵۷۹۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

در راستای پیشگیری و درمان بیماری های دامی و به منظور رفاه حال دامداران بخش سده کلینیک دامپزشکی بخش خصوصی در آرین شهر راه اندازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر رضا محمودی» رئیس شبکه دامپزشکی بیان نمود: در راستای پیشگیری از بیماری های دامی و همچنین رفاه حال دامداران در بخش سده، کلینیک دامپزشکی بخش خصوصی در آرین شهر شروع به کار نمود تا دامداران و سایر افرادی که در صنعت دام وطیور فعالیت دارند در صورت مواجهه با مشکل بتوانند در اسرع وقت و بدون هزینه اضافی از خدمات زیربط استفاده نمایند.

محمودی اظهار داشت: به منظور دسترسی سریع و آسان به کلیه خدمات درمانی دامپزشکی موافقت فروش داروهای اورژانسی به این مرکز داده شد تا حدالامکان بهره برداران این حوزه با مشکل مواجه نشوند و در صورت حضور یک نفر دکتر دامپزشک تمام وقت در منطقه که حداقل امتیاز کسب مجوز داروخانه را داشته باشد مجوز داروخانه در این شهر اعطا و افتتاح خواهد شد.

محمودی عنوان کرد متاسفانه درمان های غیر مجاز توسط افراد غیر متخصص به دلیل اینکه در گذشته کمبود حضور دامپزشک در منطقه را داشته ایم زیاد شده است و امید است با این اقدام بتوان تا حدودی این معضل را کمرنگ تر کرد ، هرچند تا زمانی که بهره بردار کمک نکنند این معضل حل نخواهد شد که امیدواریم این آگاهی در بین دامداران ارتقا پیدا کند.
 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
دکتر محمودی خداقوت
پرچم گرمسار همچنان بالاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
خوبه خودشون دارو دادن بهش قانونی ، هرچند الان همه کلینیسن ها دارو دارن
اینجا ............. دارو نخواستیم
اینجوری فکر باز دادشتن رئیس شبکه نعمته
نظر شما
ادامه