کد خبر: ۵۷۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

طی مراسمی با ابلاغ مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، «محمد صدیق ارم» به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان قشم، بزرگترین جزیره ی ایران منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان با حضور مدیرکل دامپزشکی و مسؤول حراست و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان و دکتر نصری فرماندار قشم و برخی از مدیران مرتبط، محمد صدیق ارم به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

در این جلسه «دکتر جانباز» ضمن تشکر از حمایت های مستمر فرمانداری شهرستان از دامپزشکی، وظایف حاکمیتی دامپزشکی و لزوم نظارت های بهداشتی دامپزشکی را با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان قشم ضروری دانست.

فرماندار ضمن تبریک انتصاب ارم به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قشم گفت: با توجه به حضور ایشان در سنوات گذشته در این جزیره و اشراف کامل به مسایل و مشکلات منطقه، امید است در خصوص تسهیل و رفع موانع تولیدکنندگان این شهرستان گام های مؤثری برداشته شود.

در پایان ضمن تشکر از خدمات «امین درا» در زمان مسؤولیت اداره دامپزشکی شهرستان قشم، با اهداء لوح سپاسی تجلیل گردید.

شایان ذکر است، محمد صدیق ارم پیش‌ از این، مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان بندر خمیر و معاونت اداره دامپزشکی شهرستان قشم را در کارنامه خود داشته است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
3
امین در ی عزیز بااین کارنامه عالی مدیریتی کجا رفت خب
نظر شما
ادامه