کد خبر: ۵۷۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در حیات وحش و با توجه به افزایش گمانه زنی ها در خصوص احتمال آلودگی وانتقال بیماری توسط گربه سانان، کارشناسان اداره دامپزشکی شهر تهران از تمامی گونه های نگهداری شده در باغ وحش ارم بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، «دکتر مجید محمدیان» رئیس اداره دامپزشکی تهران با اعلام این خبر افزود؛ در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در حیات وحش و با توجه به افزایش گمانه زنی ها در خصوص احتمال آلودگی وانتقال بیماری توسط گربه سانان، کارشناسان اداره دامپزشکی شهر تهران از تمامی گونه های نگهداری شده در باغ وحش ارم بازدید کردند.

در این بازدید تمامی حیوانات نگهداری شده در پارک و بالاخص گربه سانان و سگ سانان از نظر وجود ویروس کویید ۱۹ و علایم تنفسی کنترل شدند.

دکتر محمدیان در پایان با اشاره به اینکه متعاقب شیوع بیماری کرونا در تهران کلیه پارک های حیات وحش و باغ وحش های پایتخت نیز تعطیل شدند، از سلامت کامل گونه های موجود نگهداری شده در باغ وحش ها از نظر بیماری کرونا خبر داد و افزود خوشبختانه هیچگونه گزارشی مبنی بر ابتلای حیوانات اهلی و وحشی در تهران گزارش نشده است و نظارت ها تا پایان بیماری در جمعیت انسانی ادامه خواهد داشت.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
از زحمات دکتر مجید محمدیان بابت پایش و رصد تشکر ویژه دارم.زحمات فداکارانه وی برای سیستم قابل بیان نیست.
نظر شما
ادامه