کد خبر: ۵۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت : متاسفانه طرح "ممنوعیت سگ‌گردانی " در کمیسیون قضایی مجلس مسکوت مانده است.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: کمیسیون شوراها اخیراً مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن همراه داشتن سگ و هر حیوان نجس‌العین دیگری در مکان‌های عمومی ممنوع می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه کمیسیون مقرر شد مجازات حیوان‎گردی در محافل عمومی از یک تا پنج میلیون ریال باشد، ادامه داد: متأسفانه طرح مقابله با سگ‌گردانی که هم‌اکنون به کمیسیون قضایی رفته، در این کمیسیون مسکوت مانده است.

ابطحی افزود: بنده و تعداد دیگری از نمایندگان به دنبال جمع‌آوری امضاء هستیم تا این طرح را در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار دهیم.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد که برخی افراد با تصویب طرح ممنوعیت سگ‌گردانی در مجلس مخالفند چرا‌که معتقدند اجرای آن سبب بروز مشکلاتی در جامعه می‌شود.

 

خبر مرتبط :

تأملی بر طرح ممنوعیت نگهداری از حیوانات - دکتر امید مرادی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاپور
|
-
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
0
0
با سلام و احترام / ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظرتان / بخش پایانی کامنت شما ارتباطی با موضوع مطلب و این سایت نداشت و در سایتهای مرتبط با ادبیات قابل استفاده است. با تشکر و پوزش از عدم انتشار - حکیم مهر

این که در کشور ما اخیرا روی سگ حساس شده اند ولی برای پرورش سوسمار و شتر تبلیغ می کنند! و اظهار می کنند که می توانیم حیوانات حرام گوشت را نیز پرورش دهیم و صادر کنیم، کمی مشکوک نیست؟!
......................................
نظر شما
ادامه