کد خبر: ۵۷۹۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: سلامت غذای مردم از هر اولویتی برای سازمان دامپزشکی مهم‌تر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر علی فاتحی نیا» مدیر کل دامپزشکی استان یزد در بازدید از مجتمع کشتارگاهی مهریز از تشدید نظارت بر مراکز توزیع گوشت و قصابی‌های استان خبر داد و گفت: مرحله پیش سرد باید حتما پیش از توزیع گوشت انجام گیرد و به متخلفان و کسانی که اقدام به کشتار غیر بهداشتی در خارج از کشتارگاه‌های صنعتی می‌کنند برخورد می شود.

او با اشاره به امکانات ذبح و بسته بندی گوشت و تجهیزات پیش سرد در کشتارگاه صنعتی، افزود: سلامت غذای مردم از هر اولویتی برای سازمان دامپزشکی مهم‌تر است و کلیه توزیع کنندگان گوشت در استان مکلف به استفاده از ظرفیت‌های بهداشتی کشتارگاه‌های صنعتی استان هستند.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد اظهار داشت: کشتارگاه‌ها نیز باید از خروج لاشه گوشت بدون طی مرحله پیش سرد جدا خودداری کنند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
4
بخدا قسم اینطوری نیست . آخه چه اولویتی ؟ سازمانی بی پول و بودجه، بی نیرو که حتی پول بنزین ماشینهاش و نداره و هییییییچ حمایتی از جانب قانون و دولت و‌مجلس پشت سرش نیست و پرسنل اش تو معیشت خودشون مونده ان ... کدوم اولویت ؟ یه ذره از شعار فاصله بگیریم و واقعیتها رو ببینیم. نهادی که با مظلومیت تمام رو به افوله و طی این سالها آهسته آهسته رو‌به قهقرا رفته. من همکار بخش خصوصی ام. ولی واقعا هم دلم به حال سازمانی که دیگه جز اسم نیست میسوزه و هم به حال پرسنل زحمتکش و گرفتار دامپزشکی. وضع ما مسئول فنی ها هم بدتر از شما. دوست گرامی ، واقع بین باشید . سازمان اسیر دست جهاد از یکطرف و یه مشت قصاب و رانت خور از طرف دیگه ، هیچ اولویتی نداره . اگرم داشته باشه کارا و موثر نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
1
2
البته منظور ایشان در رسالت ها است.

تا موقعی که سازمان دامپزشکی در زیر دست وزارت خانه ای دست و پا می زند که وزیرش رشته عمران و آبیاری دارد و نمی داند Health یعنی چه نمی توان از عملی شدن همه جانبه بهداشت و سلامت در آن سخن گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
اگه منظورشون در رسالت هم باشه باز این ......... شعاری بیش نیست . پرسنل مشکل معیشت دارن . دولت در مضیغه س از نظر بودجه . کدوم اولویت ؟ کدوم رسالت ؟ همش شعاره . در عمل اصلا همچین چیزی نیست
نظر شما
ادامه