کد خبر: ۵۷۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

تهران ما موضوع جمع آوری سگ‌های ولگرد فاز شش پرند را پیگیری کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: سگ های ولگرد فاز شش پرند برای ما ایجاد مشکل کرده اند، لطفا نسبت به جمع آوری آن ها اقدامی صورت پذیرد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران پاسخ داد؛ «علی مفاخریان» مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: ‌سگ های ولگرد زنده جمع آوری می‌شوند و در مکان هایی که برای این حیوانات درست شده است، نگه داری می‌شود البته بخشی از سگ ها توسط خود مردم و حامیان حیوانات رها می‌شوند.

او در ادامه گفت: در گذشته شاید تعدادی سگ‌های ولگرد پس از جمع آوری و عقیم سازی مجدد در محیط آزاد سازی می‌شدند اما در حال حاضر چنین اتفاقی نمی‌افتد و به قیم ها یا حامیانی که امکان نگه داری آن هارا بر عهده دارند، سپرده می‌شود.

مفاخریان در پایان گفت: بر اساس الگو های زیست محیطی و اکولوژی هایی که در محیط های طبیعی باید رعایت شود، در تلاش برای پیدا کردن فضاهای زیست بوم مناسبی هستیم  تا آزاد سازی این سگ‌های بلاصاحب در محیط های طبیعی اتفاق افتد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
1
سگ های ولگرد در طبیعت، بلای جان حیوانات حیات وحش.
لطفاْ گزارشات از بین رفتن گونه های مختلف حیات وحش را بدلیل حمله و هجوم سگ های ولگرد در طبیعت را منتشر کنید تا بلکه مسئولین عزیزدل فکری به حال جمع آوری و ساماندهی آنها کنند..
نظر شما
ادامه