کد خبر: ۵۸۰۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی کردستان در روز دوشنبه 26 خرداد 99 گفت کشف مقدار 50 کیلوگرم گوشت منجمد غیر قابل مصرف و فاسد از یک هتل در سنندج موجب محکومیت از سوی مرجع قضایی به پرداخت جریمه نقدی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت: در پی بازدید بازرسان ستادی این اداره کل از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، قصابی ها و رستوران ها که برای تامین امنیت غذایی شهروندان عزیز بصورت مستمر و منظم انجام می گیرد و در بازدید از رستوران و سردخانه یکی از هتل های سنندج مقدار 50 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته کشف و ضبط گردید.

دکتر ورمقانی افزود بلافاصله پس از کشف گوشت، صورتجلسه و پرونده ای برای ارجاع به مراجع قضایی تشکیل و ارسال گردید؛ مقام قضایی پس از بررسی اسناد و مدارک مربوطه بعلت عرضه گوشت منجمد غیر قابل مصرف و تهدید علیه بهداشت عمومی هتل دار را با جریمه نقدی 60 میلیون ریالی محکوم نمود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
1
من دیروز همین سایت خبر جریمه ی ۲ میلیون تومانی یک درمانگاه دامپزشکی و بدلیل استفاده از داروهای خارج از شبکه به قول خودشون خوندم، دکتری که داره تلاش میکنه که بهترین نتیجه رو از کارش بگیره و با جریمه ۲ میلیونی محکوم میکنند،اونوقت هتلی با اون همه درامد و اقدام علیه سلامت جامعه رو با ۶ میلیون جریمه محکوم میکنند!! ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
0
متاسفانه دامپزشکی به قهقرا رفته کارش شده بازرسی هر روزه از اماکن عرضه کاری که با امورات دامپزشکی هیچ سنخیتی ندارد
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
افرین به شرفت دکتر ورمقانی الحق که حلال زاده ای که نمیگزاری یه عده ........ سلامت مردم رو به خطر بندازند
نظر شما
ادامه