کد خبر: ۵۸۰۱۷
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد گفت: طبق بیانات امام خمینی(ره) عشایر از ذخایر ارزشمند انقلاب هستند و نقش دامپزشکی به عنوان رونق‌دهنده دامپروری در اساس زندگی عشایر برجسته است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری بسیج، رییس اداره تعاون روستایی و سرپرست امور عشایری شهرستان پیرامون حل مسائل، مشکلات و خدمات‌رسانی هرچه بهتر و همچنین سرکشی از عشایر ساکن در منطقه با رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد در این جلسه گفت: طبق بیانات امام خمینی(ره) عشایر از ذخایر ارزشمند انقلاب هستند و نقش دامپزشکی به عنوان رونق‌دهنده دامپروری در اساس زندگی عشایر برجسته است و در همین راستا دامپزشکی اسدآباد خدمات قابل توجهی به عشایر شهرستان ارائه می‌دهد.

«دکتر عادل بصیری» افزود: خدمات‌رسانی دامپزشکی به عشایر اعم از واکسیناسیون دام‌ها در برابر بیماری‌های دامی و مشترک و همچنین سم‌پاشی بدن دام و جایگاه نگهداری دام آنها از ابتدای تیرماه در دستور کار دامپزشکی شهرستان قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: عشایر شهرستان اسدآباد و استان همدان هنگام کوچ به مناطق جنوب کشور، اکیپ‌هایی از استان (و اسدآباد) هر ساله برای خدمات رسانی رایگان به جنوب اعزام می‌شوند و اکنون نیز در شهرستان خویش اسکان دارند.

مسئول امور عشایری و رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اسدآباد نیز در این دیدار گفت: وظیفه تک تک ما است که بتوانیم با خدمات‌دهی مطلوب به این قشر زحمتکش، آنها را در بهبود معیشت و اقتصاد خانوارها یاری رسانیم تا از ارزش افزوده فعالیت‌هایشان به نحو احسن  بهره‌مند شده و امکانات مورد نیازشان نیز تامین شود.

مرادی همچنین سرکشی به صورت اکیپ مشترک از عشایر منطقه را خواستار شد.

 

نظر شما
ادامه