کد خبر: ۵۸۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

«شریعتی» نماینده منتخب مردم شهرستانهای نکاء، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اداره کل دامپزشکی استان مازندران با مدیر کل دامپزشکی استان دیدار و در خصوص تاسیس کشتارگاه صنعتی دام در منطقه گفتگوکرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی استان و شریعتی نماینده منتخب مردم شریف شهرستانهای نکاء ، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه خدمات دامپزشکی از جمله تامین گوشت سالم و بهداشتی به هم استانیهای عزیز بالاخص مردم شریف شرق مازندران گفتگو کردند.

در این دیدار رضوانی گزارشی از نحوه خدمت رسانی پرسنل خدوم دامپزشکی به 3 شهرستان در شرق استان ارائه نمود و خاطرنشان کرد، گستردگی فعالیت دامپزشکی برای تامین سلامت انسان و دام زیاد بوده و وجود یکی از بزرگترین بنادر اقتصادی کشور در شهرستان بهشهر ، موقعیت استراتژیکی منطقه را ویژه نموده است ، بگونه ای که باید با توان مضاعف برای تحقق جهش تولید فعالیت نمائیم و این مهم را بر خود واجب می دانیم.

وی  نظارت بر فرآورده های خام دامی، واکسیناسیون دام ها به صورت رایگان در دورترین مناطق و صدور مجوز و نظارت بر حمل و نقل دام و آموزش به دامداران را گوشه ای از خدمات دامپزشکی به مردم عنوان کرد و خواستار حمایت همه جانبه نمایندگان جدید منتخب مردم با دامپزشکی شد.

غلامرضا شریعتی که در انتخابات 2 اسفند 98 از حوزه انتخابیه شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده جدید مردم در خانه ملت انتخاب شد ضمن قدردانی از اقدامات دامپزشکی بزرگترین معضل مردم این 3 شهرستان را تهیه گوشت سالم و بهداشتی از کشتارگاه صنعتی دام عنوان کرد و افزود فاصله شهرستان با نزدیک ترین کشتارگاه صنعتی دام موجب گردیده تا برخی افراد سودجو مبادرت به کشتار خارج از شبکه نمایند که علاوه بر تهدید سلامت مردم، با تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی برخورد های قضایی با این موضوع نیز افزایش یافته است.

وی ضمن معرفی سرمایه گذاری در این بخش خواستار بررسی موضوع و صدور مجوزهای لازم برای تاسیس کشتارگاه صنعتی دام برای حل مشکل منطقه شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
چه رانت قوی دارن این کشتارگاهها. وقتی همون تیکه جا چندتا کشتارگاه داره اونوقت نماینده رو فرستادن دنبال یکی دیگه....
با این جماعت میتونی از بهداشت صحبت کنی آیا؟
نظر شما
ادامه