کد خبر: ۵۸۱۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار گفت: با تلاش بازرسان دامپزشکی، یک هزار و 200 کیلوگرم مرغ منجمد ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهار، «دکتر بهزاد صادقی» در ادامه افزود: این محموله که در بازدید شبانه کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بهار از کشتارگاه طیور شهرستان به دلیل نداشتن هویت توقیف و نمونه برداری و به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی همدان ارسال گردیده بود، پس از جواب ارسالی آزمایش از سوی آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی همدان مبنی بر غیرقابل مصرف بودن آن و بالا بودن بار میکروبی نمونه و پس از انجام هماهنگی های لازم با واحد حراست و حقوقی اداره کل دامپزشکی توسط بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان بهار و در معیت مامورین نیروی انتظامی شهر صالح اباد و با رضایت صاحب محموله در محل تبدیل ضایعات کشتارگاه ضبط و معدوم سازی و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

دکتر صادقی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار اظهار داشت: با عنایت به حجم بالای محموله فوق الذکر ضبط و معدوم سازی آن پس از دریافت حکم قضایی و با حضور کارشناسان شهرستان و استان انجام گرفت.

دکتر صادقی در پایان گفت: نظارت بر انواع فراورده های دامی در سطح شهرستان توسط کارشناسان بازرسی مواد خام دامی و مسئولین فنی و بهداشتی واحد ها با کمال قوت در حال انجام بوده و در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی برابر مقررات تعیین تکلیف می گردد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
مسئول فنی چیکار میکرده پس اونجا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
رسانه ای کردن این موارد فقط یک معنی دارد. و آن هم یعنی مسئول فنی بی........ بوده. آبروی مسئول فنی بردن از اهم کارهای همکاران دولتی میباشد.
نظر شما
ادامه