کد خبر: ۵۸۱۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مسئول روابط عمومی شهرداری سلماس، کشتار و زجرکش کردن سگهای زنده به وسیله دستگاه پرس زباله توسط این شهرداری را تکذیب کرد و گفت: شهرداری در صورت احتمال صحت این مورد قطعاً با خاطیان برخورد خواهد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کردپرس، «امید سلطانی» اظهار داشت: این شهرداری از سال ها قبل با شرکت پردیس تبریز جهت ساماندهی سگهای بلاصاحب قرارداد منعقد کرده و کشتار سگها در دستور کار شهرداری سلماس نیست.

 او ادامه داد: در سال های قبل کشتار سگ ها در سلماس همانند بسیاری دیگر از نقاط کشور باب بود اما چندین سال است که این روند متوقف شده است و شهرداری به ساماندهی سگ ها به صورت زنده گیری  و انتقال به کمپ موقتی در خارج از شهر سلماس اقدام می کند تا در نهایت شرکت پردیس تبریز انتقال یابند.

سلطانی بیان کرد: در مدت جمع آوری، شهرداری مسئول نگهداری و حفاظت از این قلاده سگ هاست.

 او با اشاره به تصاویری پرس کردن سگ های زنده در دستگاه پرس زباله توسط شهرداری در فضای مجازی تاکید کرد: این مورد قویا از سوی شهرداری سلماس تکذیب می‌شود و همانطور که از تصاویر پیدا است، دستگاه پرس خالی بوده و تنها برای حمل سگ ها از آن استفاده شده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری سلماس گفت: هم اکنون جلسه ای در شهرداری سلماس به همین منظور در حال برگزاری است تا در صورت احتمال خطا با خاطیان این امر برخورد شود و قطعاً شهرداری سلماس در صورت مشاهده هرگونه حیوان آزاری و خشونت در حقوق حیوانات، پیگیر موضوع خواهد بود، هرچند که این موضوع از سوی شهرداری سلماس تکذیب می‌شود.

به گزارش کردپرس، امروز صبح رکنا با انتشار تصاویری از جمع آوری سگ های بلاصاحب با ماشین پرس زباله نوشت؛ شهرداری سلماس ماشین هایی که برای پرس کردن زباله ها از آن استفاده می کنند حیوانات و سگ های خیابانی را در آن انداخته و این حیوانات نیز در این ماشین های مخصوص پرس زباله دچار سرنوشت تلخ و درناکی می شوند این حیوان آزاری و خشونت در حق حیوانات شیوه درستی نیست.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
3
جالبه! هنوز نمیدونه خبر صحت داره یا خیر، اول و قبل از هر اقدامی، تکذیبیه صادر میکنه!! این هم از عجایب روزگار ماست!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
1
بابا راست میگه!
عمه جان من کرده!
اون قد بلنده هم شوهر عممه وایساده پای ماشین لنگ سگو تاب میده
خبرنگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
دوستان عزیز بنده و دوستم خبرنگاران این ماجرا هستیم که از طرف شهرداری سلماس به اتهام‌نشر اکاذیب وصول شکایت شده و جلسه اول دادسرا هم در شعبه ۴ دادیاری به پایان رسید . اصلا موضوع کشتار و یا یوتانایز سگ ها نبوده اصل قضیه عدم تحویل سگ ها به پناهگاه هست که مدیر عامل پناهگاه نیز به این‌مسئله اذعان کرده اند .
امیدواریم قوه قضاییه با پیگیری ماجرا به نتیجه خوبی دست یابد البته ما به عدالت دادگستری سلماس اعتقاد کامل داریم
نظر شما
ادامه