کد خبر: ۵۸۲۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در روز چهار شنبه 5 تیر 99 از کشف و ضبط 3500 کیلو گرم انواع خوراک دام و طیور فاقد ضوابط نشانه گذاری و همچنین بدون پروانه ساخت در یک کارخانه خوراک دام و طیور در استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در روز چهار شنبه 5 تیر 99 از کشف و ضبط 3500 کیلو گرم انواع خوراک دام و طیور فاقد ضوابط نشانه گذاری و همچنین بدون پروانه ساخت در یک کارخانه خوراک دام و طیور در استان خبر داد.

«دکتر مجتبی ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی استان کردستان اظهار داشت در بازدید کارشناسان ستادی این اداره کل از یک کارخانه خوراک دام و طیور در استان کردستان مقدار 3500 کیلو گرم خوراک دام و طیور تولید شده که ضوابط نشانه گذاری نداشته و بخشی از آن نیز بدون پروانه ساخت بوده است را پس از کشف و هماهنگی های لازم ضبط نمودند.

دکتر ورمقانی ادامه داد از این مقدار ضبطی، 175 کیلو گرم فاقد هر نوع پروانه ساخت از اداره کل دامپزشکی استان کردستان بوده است و مابقی بدلیل رعایت ننمودن ضوابط نشانه گذاری که شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، سری ساخت و ... بر روی بسته بندی محموله بوده ضبط گردیده است.

گفتنی است بلافاصله پس از این کشفیات اداره حقوقی اداره کل دامپزشکی استان کردستان در حال تنظیم و تکمیل پرونده ای برای ارجاع به مراجع قضایی می باشد.   


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
2
3
فقط می تونم بگم نونی که سر سفره ی زن و بچه تون می برید حلالتون باشه. دمتون گرم شیر مردان با غیرت.اونوقت تو استان ما همین کارمندان ستادی در مقابل رشو ه ی ناچیز چه ظلمی بر مردم بیچاره می کنند
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
2
2
واقعا خسته نباشید دلیران منطقه کردستان.واقعا رشوه در ادراه کل کردستان مانع ایجاد قانون گریزی نمیشه.احسنت براین همت بی مانند
امیر علی کارمند دامپزشکی شهرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
0
دکتر ورمقانی یکی از شریف ترین مدیران کشور است که به هیچ عنوان قابل خرید نیست مرد متواضع بدون چشم داشت از احدی خدا خیرت بده
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
دکتر ورمقانی پاک ترین مدیر مرد ترین ادم این دنیا پشیزی نمیاارزه براش که بخواد رشوه بگیره
نظر شما
ادامه