کد خبر: ۵۸۲۲۵

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهرضا از شبکه دامپزشکی این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا، «دکتر حبیب قاسمی» شهردار شهرضا و معاونین به همراه «یداله طاهر» رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرضا با حضور در محل شبکه دامپزشکی این شهرستان با رئیس و کارکنان این شبکه دیدار و گفتگو نمودند.

دکتر قاسمی شهردار شهرضا ضمن خداقوت به کارکنان شبکه دامپزشکی، از اهمیت جایگاه دامپزشکی در تامین امنیت غذایی محصولات مرتبط با دام و فرآورده های خام دامی مطالبی را بیان کرد.

سپس «دکتر حمید رئیس زاده» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا ضمن خیر مقدم به مسئولین مدیریت شهری، گزارشی از عملکرد این شبکه در خدمت رسانی به عموم مردم شریف شهرستان ارائه نمود.

وی در ادامه در خصوص مشکلات کشتارگاه دام، میدان عرضه دام و همچنین واحدهای دام فروشی واقع در ورودی شهرستان مطالبی را عنوان و راهکارهای مناسب و عملیاتی برای حل این مشکلات را بیان داشت.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا اظهار داشت: اطلاع دقیق مسئولین از وظایف، مسئولیت ها و سختی کار دامپزشکی، قوت قلبی برای یکایک کارکنان در انجام وظایف است.

در پایان این دیدار و گفتگو لوح سپاسی به پاس زحمات کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا به دکتر رئیس زاده تقدیم و همچنین مقرر گردید جلسات هم اندیشی در خصوص رفع مشکلات شهرستان در مقاطع زمانی کوتاه تر تشکیل گردد.


 
نظر شما
ادامه