کد خبر: ۵۸۲۳۲

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: نمونه برداری از محل مرگ میگو یا ماهی‌ در رود ارس، فردا صبح اول وقت توسط اکیپ و همکاران اعزامی اداره کل دامپزشکی استان انجام خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر مهدی حامی» در خصوص تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مرگ هزاران میگو در رود ارس، اظهار کرد: شب گذشته به محض مشاهده‌ی تصویر مربوط به مرگ میگو یا ماهی در یکی از کانال‌های‌ شبکه‌ی اجتماعی، رئیس اداره‌ی دامپزشکی شهرستان خداآفرین و رئیس اداره‌ی آبزی این شهرستان را جهت شناسایی و بازدید از محل مامور کردیم.

وی افزود: در صورت وجود تلفات، ماهی یا میگوهای تلف شده صبح اول وقت در سطح آب و حاشیه‌ی رود قابل شناسایی هستند، بر همین اساس اکیپی از سوی اداره کل دامپزشکی استان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شده‌اند تا ساعت ۴ صبح فردا از محل نمونه برداری و بازدید کنند.

حامی گفت: در تصویر منتشر شده، میگو و ماهی تلف شده مشاهده می‌شود ولی در حال حاضر تا زمان جمع آوری اطلاعات از محل و بازدید و نمونه برداری نمی‌توان به طور دقیق در این مورد اظهار نظر کرد و تمامی این اظهار نظرها نیز بر اساس تصویر منتشر شده در فضای مجازی است و به طور دقیق مشخص نیست که تصویر در چه زمانی و در چه محلی به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر موضوع مرگ میگو یا ماهی‌ در رود ارس در دست بررسی است و نتایج آن فردا بعد از نمونه برداری و بازدید از محل اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
ادامه