کد خبر: ۵۸۲۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

در راستای نظارت های بهداشتی قرنطینه ای و همچنین پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان کارشناسان شبکه دامپزشکی قاینات از محموله قاچاق توقیف شده مرغ مینا خونگیری نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر رضا محمودی» رئیس شبکه بیان نمود در راستای نظارت های بهداشتی قرنطینه ای و همچنین پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان کارشناسان شبکه دامپزشکی قاینات از محموله قاچاق توقیف شده مرغ مینا توسط حفاظت محیط زیست  خونگیری نمودند.

محمودی اظهار داشت: پیرو مراجعه اداره محیط زیست شهرستان و در  راستای اقدامات بهداشتی قرنطینه ای و همچنین پیشگیری از انتقال و شیوع بیماری مهلک آنفلوانزای فوق حاد کارشناسان شبکه دامپزشکی از محموله توقیفی 720 قطعه ای پرنده مینا که به صورت قاچاق از مبدا سیستان و بلوچستان به مقصد خراسان رضوی منتقل می شدند خونگیری نمودند و نمونه های اخذ شده جهت انجام آزمایشات لازم به اداره کل دامپزشکی استان ارسال شد.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد حمل و نقل هرگونه دام و طیور و  فرآورده خام دامی مستلزم اخذ مجوز قرنطینه ای از شبکه دامپزشکی می باشد و شبکه دامپزشکی با هرگونه حمل غیر مجاز و خارج از سیستم نظارتی به شدت برخورد می کند.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر امید بهروزی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
الان تو عکس اول، اون آقا خون گرفته؟
از کدوم ورید داره خونگیری میشه دقیقا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
1
در جوجه های کوچک از ورید گردنی خونگیری انجام میشه
نظر شما
ادامه