کد خبر: ۵۸۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

اولین کمپ نگهداری سگ‌های بلاصاحب شرق مازندران در نکا راه‌اندازی شده و عملیات جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در این شهرستان با واگذاری به پیمانکار آن آغاز شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، شهردار نکا روز شنبه در حاشیه افتتاح  این کمپ افزود: با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر ساماندهی سگ‌های بی سرپرست، ولگرد و بلاصاحب، عملیات اجرایی ساخت این کمپ در کنار مرکز دفت زباله نکا با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعیانی ۵۰۰ مترمربع از سال ۹۸ آغاز و هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

«سیدمهدی احمدی» با بیان اینکه این سایت دارای سالن نگهداری، عقیم‌سازی و نگهبانی است؛ اضافه کرد: تلاش داریم تا جمع آوری و انتقال سگ های بلاصاحب تحت نظر دامپزشک، عقیم سازی و نصب پلاک، جداسازی سگ های نر و ماده، تزریق واکسن هاری، تهیه شناسنامه بهداشتی و واکسیناسیون با معرفی نوع نژاد، کاربری سگ و ... در این کمپ انجام شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این کمپ مشکلی از نظر ظرفیت پذیرش سگ‌ها وجود نخواهد بود اظهار داشت: همه شهروندان شرق مازندران می توانند در راستای معرفی و تغذیه سگ های ولگرد کمک کار ما باشند.

احمدی گفت: اولین کمپ سگ های بلاصاحب شرق مازندران در نکا با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شده است.

به گزارش ایرنا، در سالهای اخیر، افزایش تعداد سگ‌های ولگرد در شرق مازندران و به خصوص در نکا علاوه بر ایجاد صحنه‌های ناخوشایند در سطح این شهر، مخاطراتی را برای شهروندان ایجاد کرده که سبب ابراز گلایه و ناخرسندی آنها از چنین وضعیتی شده است که با همکاری شهرداری نکا نسبت به ساماندهی سگ های ولگرد با ایجاد کمپ نگهداری این سگ ها اقدام شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
نگهداری اینها در کنار مرکز زباله خودش عامل الودگی بیشتر و گسترش بیماری است.ضمن انکه در دستورالعملها فاصله باید داشته باشد.اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل نظارت نداشته است؟
نظر شما
ادامه