کد خبر: ۵۸۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
این اقدام ارزنده که به همت سازمان دامپزشکی کشور و با همکاری شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما صورت گرفته موجب آشنایی بیشتر هموطنان با حرفه دامپزشکی گردیده ، بطوریکه افراد غیردامپزشک در مواجهه با دامپزشکان بر اساس اطلاعات دریافتی از این تیزر ، سال جهانی دامپزشکی را تبریک می‎گویند...

حکیم مهر - تیزر تبلیغاتی سال جهانی دامپزشکی در روزهای اخیر چندین بار از شبکه‎های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

این اقدام ارزنده که به همت سازمان دامپزشکی کشور و با همکاری شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما صورت گرفته موجب آشنایی بیشتر هموطنان با حرفه دامپزشکی گردیده ، بطوریکه افراد غیردامپزشک در مواجهه با دامپزشکان بر اساس اطلاعات دریافتی از این تیزر ، سال جهانی دامپزشکی را تبریک می‎گویند.

گفتنی است این تیزر قرار بود به مناسبت روز جهانی دامپزشکی پخش شود که به دلیل طولانی شدن مراحل تدوین به این روز نرسید و به همین دلیل در تیزری که اکنون پخش می‎شود بدون اشاره به روز جهانی دامپزشکی، شعار آن یعنی "افزایش آگاهی همگانی دربرابر بیماری هاری" گنجانده شده است.

نکته قابل تأمل در پخش این تیزر آن است که در پایان آن برخلاف نسخه اولیه، دو بخش از شعار سال جهانی دامپزشکی یعنی "دامپزشکی برای غذا" و دامپزشکی برای زمین" حذف شده و تنها به بخش اول این شعار یعنی "دامپزشکی برای سلامت" اکتفا شده است!

برای مشاهده این تیزر روی آدرس زیر کلیک نمایید :

http://www.hakimemehr.ir/upload_images/images/2011_0_23263.wmv

 

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر علی حسینی
|
-
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
0
0
با سلام و عرض تشکر

دست اندرکاران زحمت کشیدن، باز شاهد آن هستیم که در تیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی به جای یک عکس دختر کوچولو و سگ، ویا یک پیرمرد و سگ همراه آن که در دنیا مرسوم هست باز عکس سگ هار رو گذاشتن، آخر تیزر هم باز به ترجیح خودشان سانسور کردن. تعجب نکردم - دامپزشک حیوانات خانگی
باران
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
0
0
افسوس که . . . .. . . . . . .. .. . . . . ...... . . . .................. . . ....... . . . ... . . ... . . . .. . . .................. . . . . . . . . .
با تشکر !!!
نظر شما
ادامه