کد خبر: ۵۸۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

«مهدی عارفی نیا» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان با حضور در دفتر کار ریاست دادگستری شهرستان، هفته قوه قضائیه را به وی و دادستان شهرستان تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی درمیان، در این دیدار عارفی نیا ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و عرض خسته نباشید، یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه را گرامی داشت و از همکاری در پیگیری پرونده های ارجاع شده از سوی  دامپزشکی تقدیر و تشکر نموده  و به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده توسط دامپزشکی در سطح شهرستان پرداخت.

رئیس شبکه دامپزشکی درمیان در ادامه این دیدار به بیان دغدغه های دامپزشکی و پرورش دهندگان، مواردی از تهدیدهای حوزه دامپزشکی از جمله قاچاق دام و طیور، کشتار غیر مجاز دام، استفاده از بستر فضای مجازی بعنوان محلی برای تبلیغ و فروش فرآورده های فاقد نظارت های بهداشتی و شرعی  و تخلفات جاری در واحدهای پرورش طیور و غیره ... پرداخت.

«صلح دوست» رئیس دادگستری شهرستان درمیان نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم و تشکر از رئیس شبکه دامپزشکی درمیان، ضمن استقبال از دیدار های دوجانبه، اینگونه دیدار ها را مایه همدلی بیشتر مسئولین و بررسی راهکارهایی جهت حل مشکلات مردم و گاها رسیدگی به موقع به تخلفات صورت گرفته برشمرد.

وی اظهار داشت: در حوزه بهداشت عمومی، امور را با تعارف پیش نخواهیم برد. وی خواستار تشدید نظارت های دامپزشکی و ارائه مستندات لازم از تخلفات صورت گرفته شد.

«خزاعی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درمیان نیز ضمن بیان گوشه ای از آشنایی خود با امور دامپزشکی، پیشنهاد تعیین و آموزش افرادی از جامعه روستائیان و عشایر شهرستان تحت عنوان همیار دامپزشکی شد. تا با ایجاد کانال ارتباطی مستقیم، توصیه ها و اقدامات ضروری را به جامعه هدف برسانند، همچنین احتیاجات آنان را به دامپزشکی انتقال داده و در صورت وجود تخلف موارد را در زمانی کوتاه به اطلاع مسئولین ذیربط برسانند.

وی همچنین خواستار مستندسازی دقیق از موارد تهدید علیه بهداشت عمومی شد، تا بتوان در اسرع وقت و بر اساس ارائه مستندات و مواد قانونی به تخلفات رسیدگی شود.

در پایان این دیدار عارفی نیا ضمن اهدای لوح تبریک از تلاشهای ریاست  دادگستری و دادستان شهرستان درمیان تقدیر و تشکر نمود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
1
امان از شعارزدگی...
مخاطب های شما همگی یا مسئول فنی بهداشتی بودن یا از نزدیک با میزان تعارف مسئولین آشنا هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
2
آقای دادستان بر طبق کدام قانون میخان به افراد فاقد مدرک دانشگاهی اجازه ی درمان و واکسیناسیون و بازی با جان و مال و سرمایه دامی مملکت بدن؟؟
نظر شما
ادامه