کد خبر: ۵۸۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی کاشان از عموم مردم درخواست نمود: تخلف های بهداشتی در سطح مراکز عرضه فرآورده های خام دامی را با شماره چهار رقمی ۱۵۱۲ در میان بگذارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، «دکتر عباس شاه میرزایی» رئیس شبکه در این خصوص گفت: طی چندین نوبت بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از یک واحد قصابی در سطح شهرستان، تذکرهای لازم بهداشتی از سوی کارشناسان در خصوص الزام ذبح دام در محل کشتارگاه تحت نظارت های شرعی و بهداشتی، عرضه گوشت قرمز با مهر و برچسب دامپزشکی و... ارائه گردید که متاسفانه با عدم تمکین به قانون از سوی متصدی این واحد متخلف و همچنین ایراد صدمه بدنی به ضابط قضایی این شبکه مواجه شدیم.

وی افزود: در راستای صیانت سلامت عمومی شهروندان محترم کاشانی و با همکاری ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان کاشان، از ادامه فعالیت این واحد صنفی متخلف جلوگیری و تا اطلاع ثانوی پلمب گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان از عموم مردم درخواست نمود: هنگام خرید گوشت قرمز تازه به مهر و برچسب الصاقی بر روی لاشه ها دقت نمایند و در صورت عدم وجود مهر و برچسب و یا مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی دیگر در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان، گزارش آن را از طریق تماس با شماره چهار رقمی ۱۵۱۲ دامپزشکی اعلام نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی دشتب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
خود من کتک خوردم صبح فرداش رئیس شبکه جایگزین فرستاد دو ماه بعد با مسول ضارب ها قهوه میخورد و میخندید به مقام بالا تر گفتم هیچ کاری نکرد خصوصا اگر آشنا نداشته باشی محکوم هم میشی علی الخصوص در اصفهان
نظر شما
ادامه