کد خبر: ۵۸۵۲

حکیم مهر - کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در هفته جاری چهار تقاضای تحقیق و تفحص از چهار سازمان را در دستور کار دارند.

این کمیسیون تقاضای تحقیق و تفحص 23 نفر از نمایندگان مجلس در خصوص عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست را مورد بررسی قرار خواهند داد.

هم‌چنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص در خصوص برنج با محورهای مبنای محاسبه مصرف سرانه، ما به التفاوت تولید داخلی و مصرف کل کشور، علت واردات بیش از حد و آلودگی برنج‌های وارداتی را در دستور کار دارد.

اعضای این کمیسیون هم‌چنین تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان دامپزشکی کشور در سال‌های 88 و 89 و هم‌چنین تقاضای تحقیق و تفحص از علل، میزان و چگونگی واردات کالاها و محصولات کشاورزی در دولت دهم را در دستور کار دارند.

اعضای این کمیسیون طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار را مورد بررسی قرار خواهند داد.

هم‌چنین بررسی لایحه انجام تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، بررسی مواد 10، 86، 87 و 109 لایحه بخش تعاون و بررسی لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین ایران و صربستان در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

هیات تحقیق و تفحص از علل واردات دام زنده به کشور و هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیز گزارشات مقدماتی کارشناسان این هیات‌ها را بررسی می‌کند.

 

 

نظر شما
ادامه