کد خبر: ۵۸۵۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برخورد با سگ گردانی در خودرو، پارک‌ها، معابر و... خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی را در جامعه حاکم نمائیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «سردار حسین رحیمی» در جلسه با تعدادی از مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: انقلاب اسلامی ایران به پرچمداری امام خمینی (ره) دنیا را متحول ساخت و در واقع همه معادلات زورگویان و مستکبران را به هم زد. این انقلاب بزرگترین معجزه قرن بود که بعد از رحلت امام با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری علیرغم دشمنی های ظالمانه و ناجوانمردانه دشمنان راه خود را به پیش برد.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: دشمنان ما و در راس آن امریکا در همه جنبه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و این اواخر از جنبه اقتصادی همه نوع جنگ، محاصره و فشار را علیه ما وارد کرده اند و متاسفانه محاصره و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن موجبات گرانی، تورم و ... را ایجاد کرده است.

رحیمی با اشاره به اینکه یاری خداوند متعال دشمن به مطامع خام خود نخواهد رسید، اظهارکرد: ملت بزرگ ایران سربلند و استوار هستند و هرگز حاضر به تسلیم و سرفرود آوردن در مقابل دشمنان نیستند، همه باید تلاش کنیم که در شرایط موجود خدمت مضاعف و دو چندانی را به مردم ارائه کنیم و در این میان هیچ نوع کم کاری پذیرفتنی نیست.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه به اینکه در برخورد با مردم نباید گشاده رویی و خوش رویی را فراموش کنیم، خطاب به حاضران گفت: با مردم با خوش رویی و عطوفت برخورد و سعی کنید مشکل مردم را حل کنید. مردم باید پلیس را خادم و خدمتگزار خود بدانند.

وی با اشاره به سگ گردانی گفت: با سگ گردانی در خودرو، پارک ها، معابر و... برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که سبک زندگی اسلامی را در جامعه خود حاکم نمائیم و سبک زندگی غربی، از جمله سگ گردانی و فرهنگ های غلط غربی جایی در جامعه اصیل و با فرهنگ ما ندارد.

رحیمی با اشاره به اینکه کرونا را باید جدی بگیریم، تاکید کرد: رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک الزامی است و باید اماکن انتظامی بطور دقیق و مستمر گند زدایی و ضد عفونی شوند.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
2
برخلاف تصور عده ای از افراد جامعه،اگر به دست نبشته های که از هزاران سال پیش باقی مانده در کشورمان نگاه کنیم متوجه میشویم بلکه ایرانیان بعنوان اولین و با فرهنگ ترین تمدن های تاریخی،حیوانات را اهلی میکردند و از انها بهره میبردند،نگهداری حیوانات متعلق به شرق یا غرب جهان نیست،این رفاقت دیرینه و جدایی ناپذیر با حیوانات فرهنگ سازی میخواهد نه برخورد.
دامپزشک
|
Denmark
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
2
این سبک زندگی اسلامی هست که دزدان و اختلاسگران و غارتگران بیت المال توی خیابان ها راست راست راه برن و به ریش مردم بخندن؟ مشکل اسلام فقط با سگ هاست؟
نظر شما
ادامه