کد خبر: ۵۸۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: به منظور کنترل بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، میادین دواب این شهرستان به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سهراب حیدری» روز دوشنبه در جلسه فرعی ستاد مدیریت بیماری کرونای میاندوآب که با موضوع بازارهای دواب، عرضه گوشت در کنار جاده‌ها و خیابان‌ها و تداخل صنفی ‌قصابی‌ها و راه‌اندازی بساط کبابی و جگرپزی در جلوی قصابی‌های سطح شهر که با حضور نهادهای مرتبط و مالکان بازارهای دواب برگزار شد، افزود: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان در شیوع بیماری کرونا و عدم توجه و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این میادین دواب، مقرر شد به مدت ۲ هفته تمامی بازارهای دواب سنتی و صنعتی شهرستان تعطیل بوده و هیچ گونه فعالیتی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه باید اطلاع‌رسانی در خصوص تعطیلی میادین دواب توسط صاحبان بازارها و اصحاب رسانه به طور جدی انجام گیرد، افزود: ایجاد مانع و حفر خندق در ورودی بازارها برای جلوگیری از ورود افراد و وسائل نقلیه توسط مالکان بازارها از دیگر مصوباتی است که باید اجرایی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیان کرد: همچنین اکیپی متشکل از  مراجع انتظامی، شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان از اولین ساعت‌ روز و قبل از شروع فعالیت بازارها در محل مستقر شده و از تشکیل بازار جلوگیری خواهند کرد.

حیدری با بیان اینکه مردم باید همکاری‌های لازم را در این رابطه داشته باشند، گفت: همچنین توسط راهنمایی و رانندگی برای خودروهای حمل دام و کاه در مسیر بازارهای دواب اعمال جریمه خواهد شد.

میاندوآب یکی از قطب‌های دامپروری در آذربایجان‌غربی است و در چهار روز از هفته، پنج میدان دواب در این شهرستان فعالیت می‌کنند و از بیشتر نقاط کشور از جمله تهران، قم، قزوین، شمال و جنوب کشور برای خرید و فروش دام به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
با سلام
شبکه دامپزشکی میاندوآب یکی ازپرتلاشترین ادرات خدماتی در سطح شهرستان می باشد، که متاسفانه همیشه گمنام بوده حتی دریغ از یک بازدید کوتاه توسط مسولین شهرستانی .....
نظر شما
ادامه