کد خبر: ۵۸۵۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

فرماندار کاشمر در جلسه معارفه رییس شبکه دامپزشکی شهرستان که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار کرد: بخشی از زیربنای بهداشت و درمان، دامپزشکی است و با توجه به علاقه ای که به حوزه دامپزشکی دارم بیش از پیش در خدمت دوستان دامپزشکی خواهیم بود و افزایش خدمات این بخش را دردستور کار قرار دادیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «مسلم ساقی» ضمن اشاره به توان و نقش بخش خصوصی افزود: از توان بخش خصوصی باید استفاده کنیم و نیز همکاری های بین بخشی بایستی افزایش یابد.

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی جامع برای مخاطبان و اعضای صنف توسط دامپزشکی، بسیار ضروری است و لازم است که به آموزش نگاه هزینه ای نداشته باشیم.

 مدیر کل دامپزشکی استان نیز در این جلسه که به با توجه به شرایط بیماری کرونا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد افزود: اهمیت مباحث دامپزشکی در اشتغال به ویژه در شرایط فعلی که پرورش دام و طیور توانسته اشتغال مناسبی را ایجاد کند و به پشتوانه این بخش، اقتصاد کشور هم در بخش کشاورزی پویا شده است بسیار مهم است.

«دکتر احمد شریعتی» با اشاره به 50 برابر شدن تولید گوشت مرغ پس از انقلاب اسلامی گفت: تولید این حجم از گوشت سفید و دیگر محصولات مشابه، نشان دهنده پویایی بالای این بخش است که حفظ و حراست از این سرمایه بر عهده دامپزشکی است و در تلاش هستیم به بهترین شکل از این سرمایه حراست کنیم.

وی یادآور شد: در این شرایط سخت کرونایی که بسیاری از ادارات با دورکاری فعالیت می کردند همکاران ما در سخت ترین شرایط در حال کار و ایمن سازی دام و طیور و سلامت تولید بودند.

شریعتی گفت: غفلت از بیماری های دامی یا مشترک می تواند تبعات سیاسی و اجتماعی فراوانی را به همراه داشته باشد حتی کرونا یک بیماری مشترک است و تب کنگو بیماری مشترک دیگری است که می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند و همکاران من تلاش می کنند تا این بیماری در جمعیت انسانی بروز نکند.

مدیر کل دامپزشکی استان افزود: شرایط اعتباری مناسبی نداریم  و اگر بخواهیم واکسیناسیون را در همه جا گسترش بدهیم نیاز به تقویت بنیه مالی است که در این زمینه رایزنی هایی با استاندار و سایر مسئولین ذیربط داشته ام.

وی تصریح کرد: در خصوص تغییر امروز باید عنوان کنم که رییس قبلی شهرستان حدود 2 دهه بود که در شهرستان فعال بودند و رضایت ستاد استان نیز همواره از عملکرد ایشان بوده است اما به درخواست خود وی قرار شد در شهرستان کوهسرخ ادامه خدمت را داشته باشند.

شریعتی گفت: هر روز با بیماری های خاصی روبرو هستیم و کمبودهای نهادها هایی مثل دارو، واکسن و ... ونیز کمبود نیرو و تجهیزات وجود دارد و همین موارد، مدیریت را سخت می کند

او در پایان یادآور شد:‌ روسای شبکه های دامپزشکی همکار بنده و سرباز فرماندار هستند که بایستی در تعامل با دیگر نهادهای شهرستان باید بتوانند اقدامات موثری را برای مردم و تولیدکنندگان انجم دهند.

در پایان این مراسم، «دکتر علی گوهری» به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان کاشمر معرفی شد.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
1
2
حداقل یک عکس هم از رییس شبکه میگذاشتید
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
آقای دکتر گوهری جزء بهترین مدیران ،لایق،باتجربه،مومن، می باشند .
محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
آرزوی موفقیت برای دکتر گوهری عزیز
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
بهترین و دلسوز ترین آدمی که دیدم دکتر گوهری هستن خداوند حفظشون کنه و خوشبحال کاشمر
نظر شما
ادامه