کد خبر: ۵۸۶۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت تهران از كشف 200 كيلو گوشت فاسد و دستگیری یک متهم خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از پليس، «سرهنگ نادر مرادي» در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته در پي کسب خبري مبني بر استفاده از گوشت فاسد در تولید سوسیس و کالباس توسط مالک کارگاه تولیدی در شمال غرب تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت تهران قرار گرفت.

وی بیان داشت: بررسی های اولیه حاکی از این بود، که مالک انباری واحد مسکونی، انباری اش را تبدیل به کارگاه تولید سوسیس و کالباس کرده و در شرایط غیر بهداشتی به تولید و عرضه فرآورده های گوشتی می پردازد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اينکه نتيجه تحقيقات به مرجع قضائي منعکس و دستور بازرسي از کارگاه و دستگيري متهم گرفته شد، تصريح کرد: روز گذشته بيست و نهم تير ماه، ماموران این معاونت به همراه نماينده سازمان دامپزشكي و دادسراي عمومي و انقلاب به نشانی محل اعلامی اعزام كه در بازدید از داخل انباری 200 كيلو گوشت فاسد و غيربهداشتي كشف کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت تهران با اشاره به اینکه گوشت هاي فاسد كشف شده تحويل اداره دامپزشكي شد، خاطر نشان کرد: با دستور قضائي انباری مورد نظر پلمب و متهم برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
2
1
هر شخصی که فقط یکبار از کارخانجات تولید سوسیس کالباس و چیپس و پفک بازدید کند در مصرف این مواد در سفره خانواده اش تجدید نظر میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
آقا اینطور که شما میگید هم نیست!
ما کارخانه های درجه یک با مسئولین بهداشتی با تجربه و با سواد کم نداریم.
در مصرف فرآورده های گوشتی نباید زیاده روی کرد.همین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
بنده که عرض میکنم از این محصولات استفاده نشود برای این است که حداقل ده کارخانه داخل کشور و چندین کارخانه در برزیل المان ترکیه و مالزی را دیده ام کیفیت داخل کشور قابل دفاع نیست از استادان دانشکده داپپزشکی تهران بپرسید
نظر شما
ادامه