کد خبر: ۵۸۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر با عضو کمیسون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، «دکتر سعید جان بخش»  رئیس شبکه با حضور در دفتر «حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی نقدعلی» نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر سر موضوعات مختلف عرصه دامپزشکی به گفتگو پرداخت.

دکتر جان بخش به طور اجمالی وظایف شبکه دامپزشکی در سطح شهرستان را در موضوعات مختلف از جمله مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان ودام ، واکسیناسیون دام ه، نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، درمانگاه ها و داروخانه های  بخش خصوصی دامپزشکی  و... تشریح کرد.

وی گزارشی از روند عملکرد شبکه در زمینه های مختلف ارائه و مشکلات پیش روی این شبکه را مطرح نمود.

سپس حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی نماینده مردم شریف شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، ضمن آشنایی بیشتر با وظایف تخصصی دامپزشکی در سطح جامعه، ابراز داشت: دامپزشکی همواره شعار پیشگیری مقدم بر درمان است را سر لوحه کار خود قرار داده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که یکی از وظایف اصلی و مهم دامپزشکی پیشگیری و مقابله با انواع بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام می باشد، از اقدامات سازنده و عملکرد مفید شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر در راستای صیانت از سرمایه های ملی تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک بتوان موانع تولید و مشکلات دامداران از جمله تامین نهاده های دامی ، واکسن و... را حل نمود.       

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
عزیزم شعار که فایده نداره عمل فایده داره ..................
نظر شما
ادامه