کد خبر: ۵۸۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

شهردار بهار اعلام کرد: هزینه اتلاف سگ های ولگرد به انجمن حمایت از حیوانات شهر بهار برای زنده گیری و عقیم سازی سگ ها داده می شود تا دیگر شاهد اتلاف این سگ ها در شهر نباشیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «محمدرضا یاری» درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی و اقدام شهرداری شهر بهار به سگ کُشی اظهار کرد: در چندماه اخیر طی بازرسی های صورت گرفته از محلات شهری و حاشیه نشین شهر بهار اهالی احساس عدم امنیت داشته و نگران سلامتی خود و خانواده هایشان به خاطر تردد زیاد و گروهی سگ های ولگرد بودند.

وی با بیان اینکه خواسته بخش عمده ساکنان حاشیه شهر حل معضل سگ های ولگرد بود، افزود: به دنبال مراجعات حضوری و شکایت های انجام شده در زمینه سگ های ولگرد این موضوع در جلسه نارضایتی شهرستان بهار مطرح شد و به علت نبود پیمانکار زنده گیری و عقیم سازی این سگ ها در شهرستان تصمیم بر این شد تا با یک پیمانکار برای اتلاف سگ های ولگرد قرارداد بسته شود.

شهردار بهار با بیان اینکه کل شهرداری ها و دهیاری برای حل مشکل سگ های ولگرد به دلیل نبود پیمانکار زنده گیری و عقیم سازی اقدام به اتلاف سگ ها می کنند، مطرح کرد: روز جمعه بعد از انتشار ویدئوی مربوط به سگ کُشی در بهار قرارداد مربوطه با پیمانکار فسخ شد و دیگر این عمل در شهر بهار انجام نشده است و فیلمی که از سگ کُشی در روز گذشته دست به دست می شود متعلق به شهر بهار نیست.

یاری با تأکید بر اینکه حل معضل سگ های ولگرد به خواست مردم انجام شده است، بیان کرد: لاشه سگ های کشته شده تحت نظارت کارشناسان بهداشت و با رعایت پروتکل های بهداشتی دفن شدند.

وی اعلام کرد: دیروز جلسه ای در شهرداری بهار با حضور محیط زیست و انجمن حمایت از حیوانات شهر بهار برگزار و تصمیم گرفته شد که هزینه اتلاف سگ های ولگرد به انجمن حمایت از حیوانات برای زنده گیری و عقیم سازی سگ ها داده شود تا دیگر شاهد اتلاف این سگ ها در شهر بهار نباشیم.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
امیدوارم واقعا اقداماتی در جهت بهبود وضعیت سگ ها در کل کشور اتفاق بیفته
نظر شما
ادامه