کد خبر: ۵۸۷۰۱

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: شهروندان به این مسئله توجه کنند که گزارش‌های حیوان آزاری باید مستند باشد و سازمان محیط زیست با حیوان آزاران برخورد می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، «سرهنگ جمشید محبت خانی» در بخشی از سخنان خود گفت: مردم می‌توانند گزارشات خود از حیوان آزاری را از دو طریق حضور و غیرحضوری به سازمان محیط زیست ارائه کنند.

وی افزود: پاسگاه‌های محیط بانی که سراسر کشور فعال هستند و ادارت سازمان محیط زیست استانی، به صورت حضوری آماده دریافت هرگونه گزارش مردمی هستند.

این مقام مسئول در سازمان محیط زیست اظهار کرد: سامانه ۱۵۴۰ به صورت تلفنی، گزارشات مردمی را دریافت می‌کند. اگر در ساعات اداری با این سامانه تماس گرفته شود، اپراتور‌ها پاسخگو خواهند بود. همچنین در ساعات غیراداری، پیام‌های صوتی دریافت می‌شود.

سرهنگ محبت خانی گفت: شهروندان به این مسئله توجه کنند که گزارش‌های حیوان آزاری باید مستند باشد، به این معنا که هنگام حیوان آزاری عکس یا فیلم تهیه کرده و در اختیار ما قرار دهند. همچنین با ثبت تصاویر شماره پلاک می‌توان افراد متخلف را تحت تعقیب قرار داد.

وی افزود: همچنین از طریق تماس با ۱۱۰ نیز امکان گزارش حیوان آزاری وجود داردر و بر اساس همکاری محیط زیست با ناجا، تاکنون فیلم‌های بسیاری به دست ما رسیده که ما همه مجرمان را تحویل مقام قضایی داده ایم.

 

نظر شما
ادامه