کد خبر: ۵۸۷۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره ای تنها مجاز به فروش اقلام خوراکی به صورت بسته بندی هستند، گفت: کارشناسان این اداره 400 کیلوگرم گوشت غیر مجاز در این فروشگاه کشف و ضبط کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر فردین حسین زاده» رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، امروز گفت: کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی، مقادیر زیادی گوشت فاقد هویت با تغییرات ارگانولپتیکی (ظاهری) نامناسب در یکی از فروشگاه های زنجیره‌ای این شهرستان را کشف، ضبط و امحاء نمودند.

حسین زاده با اشاره به اینکع مقادیر کشف شده 400 کیلوگرم بوده است، گفت: این فروشگاه‌ها فقط مجاز به توزیع فرآورده‌های خام دامی بسته بندی شده شرکتی با مهر دامپزشکی هستند.

وی افزود: در این اماکن عرضه، گوشت بصورت لاشه و یا قصابی به مشتریان ممنوع می باشد. لذا شهروندان هنگام تهیه فرآورده‌های خام دامی از این مراکز باید به مشخصات، تاریخ تولید و انقضاء و لوگوی حک شده دامپزشکی روی بسته بندی‌ها توجه کنند.

وی ادامه داد: صرف خرید از  فروشگاه‌ها و مراکز خاص تضمین کننده سلامت کالا نیست. از این رو درخواست می‌شود شهروندان در صورت مشاهده از طریق شماره تماس 442337 به این اداره اطلاع دهند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
سلام دوستان بازهم از کشفیات خیره کننده شبکه دامپزشکی شهر هشتگرد و تلاش شبانه روزی مجاهدان شبکه دامپزشکی بهره مند شدیم واقعا دستتون درد نکنه از افتخاراتتون پرده برداشتین دست مریضاد
قضاوت
|
Mauritius
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
... فقط 400 کیلو. همین؟!!!
نظر شما
ادامه