کد خبر: ۵۸۷۲۱
 

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با صدور اطلاعیه ای از اجرای طرح ویژه ترافیکی در این جزیره خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از کیشوندنیوز، به دنبال پیگیری مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر نارضایتی از برخی رانندگان قانون شکن ، طرح ویژه ارتقاء فرهنگ ترافیکی در جزیره کیش با محوریت برخورد با وسائل نقلیه متخلف که تخلف هایی از قبیل سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه، کثیف بودن خودرو، هنجارشکنی و سگ گردانی را داشته باشند به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد .

 «سرگرد زنگانه» از کیشوندان خواست تا مقررات راهنمایی و رانندگی را به خوبی اجرا کنند در خصوص تخلف سگ گردانی در این طرح به خبرنگار ما گفت: خودروهایی که سگ حمل کنند و این سگ بیرون از جعبه خود باشد توقیف می شوند.

اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور کیش با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود به مدت سه روز از چهارشنبه اولین روز مرداد ماه آغاز خواهد داشت .

فرهنگ ترافیکی جزیره کیش یکی از برند های جزیره کیش در سطح کشور به شمار می رود که حفظ و ارتقاء آن یکی از اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در سال ‌جاری خواهد بود .

خاطرنشان می شود، کیشوندان نیز می توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق شهروندی،پلیس را در خدمات رسانی سریع به شهروندان یاری کنند و برای ارتباط با پلیس راهور نیز سامانه ۱۲۰ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان خواهند بود .
 
نظر شما
ادامه